/ Min hårvårdsrutin med Redken-produkter: Jag började nyligen
Lolea.89
Beauty Pro
22/05/25-18:39(redigerad den 22/05/25-18:44)
Min hårvårdsrutin med Redken-produkter:
Jag började nyligen använda produkter från Redken, och det har varit en mycket lyckad upplevelse. Här är min rutin i detalj:
1. Schampo: Redken Volume Injection Shampoo
Jag börjar med att rengöra håret med detta schampo. Det rengör på djupet och ger håret en naturlig glans. Det tillför också tydlig volym och gör att håret ser fylligare och friskare ut redan efter första användningen.
2. Balsam: Redken Volume Injection Conditioner
Efter schamponering använder jag detta balsam som har en lätt formula. Det hjälper till att lyfta håret från rötterna och ger extra volym utan att tynga ner det. Perfekt för tunt eller fint hår.
3. Leave-in: Redken Extreme Anti-Snap Leave-In Treatment
På fuktigt hår applicerar jag en lagom mängd från mitten av håret till topparna. Formulan är rik på protein och stärker håret samtidigt som den motverkar slitage och avbrutna hårstrån. Tack vare denna produkt ser mitt hår nu friskare och glansigare ut, med märkbart mindre skador.
Ny favorit: Redkens nya produkt för lockigt hår
Slutligen använder jag en ny produkt från Redken, speciellt framtagen för att bevara och framhäva lockigt hår. Jag blev verkligen imponerad – den hjälper till att definiera lockarna, minska friss och hålla håret återfuktat och mjukt under hela dagen.
Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum
Bekämpa dagliga hårskador – även medan du sover! Det här banbrytande serumet är Redkens första bindningsreparerande leave-in-produkt för både dag och natt, sju dagar i veckan.
Med en kraftfull blandning av citronsyra som tränger in i upp till 7 hårlager* och stärker håret inifrån, samt polyglutaminsyra och squalane för intensiv fukt och skydd, ger detta serum ditt hår långvarig reparation, glans och motståndskraft.
Vakna upp till ett synbart friskare, starkare och mer strålande hår – varje dag.
🥰Jag önskar verkligen vinna denna lyxiga goodiebag från Kérastase eftersom jag alltid drömt om att få prova deras produkter, kända för sin höga kvalitet och fantastiska resultat.
Mitt hår är naturligt lockigt och har blivit mycket skadat och nästan bränt på grund av misstag från en tidigare frisör. Sedan dess har jag letat efter pålitliga produkter som kan återställa mitt hårs hälsa och glans utan att skada det mer.
Kérastases produkter är kända för sina effektiva och lyxiga formler, och jag tror att de kan ge mitt hår den djupa vård och reparation det behöver.
Den här möjligheten skulle vara en ny start för mitt hår och ge det den fantastiska omsorg det förtjänar.🤩🤩🤩🤩🤩
Redken
Volume Injection Shampoo 300 ml
Redken
Volume Injection Conditioner 300 ml
Redken
Extreme Anti-Snap Leave-In Treatment 250 ml
När gör du den här rutinen?
Jag gör den här rutinen på kvällen efter att jag har tvättat håret.
Eller mer utförligt:
Jag gör den här hårvårdsrutinen 1–2 gånger i veckan, oftast på kvällen. Efter schampo och balsam applicerar jag leave-in-produkten i fuktigt hår. Om jag använder nattserumet (Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Serum), låter jag det verka över natten för att ge håret extra återhämtning.