Till KICKS.se
Logga in/Registrera
Hem
đ
Ăr du ny pĂ„ Communityt?
Â
SÄhÀr kommer du igÄng!
Beauty Talks
Alla inlÀgg
Beauty Chatroom
Beauty Kits
Beauty Routines
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
Testprodukter
Makeup
Makeup-inlÀgg
Följ en Makeup-artist
Makeup Looks
HudvÄrd
HudvÄrdsinlÀgg
FrÄga vÄra hudterapeuter
Följ vÄr hudterapeut
Följ vÄr farmaceut!
HÄrvÄrd
HÄrvÄrdsinlÀgg
Hair Looks
Doft
DoftinlÀgg
MÄnadens Doft!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Brand Ambassadors
Hantera kanaler
SÄhÀr kommer du igÄng!
InstÀllningar för cookies
Webbplatskarta
Cookie policy
Integritetspolicy
AnvÀndarvillkor
Hem
/
Beauty Routines
/
Min hĂ„rrutin đđœââïž Just nu har jag en ganska enkel men
Bella
Beauty Pro
21/05/25-09:17
(redigerad den 21/05/25-09:22)
Min hĂ„rrutin đđœââïž Just nu har jag en ganska enkel men genomtĂ€nkt hĂ„rrutin. Jag försöker hĂ„lla hĂ„ret friskt & Ă„terfuktat â utan att överkomplicera det. En enkel vardagsrutin och lite extra kĂ€rlek nĂ€r det behövs. Och just nu Ă€r jag pĂ„ jakt efter Ă€nnu mer glans - och den dĂ€r salongskĂ€nslan hemma. * Jag vĂ€xlar mellan Redken Acidic Bonding Koncentrat Shampoo nĂ€r hĂ„ret behöver styrka och kĂ€rlek â och ACO Volumising Shampoo för de dĂ€r dagarna nĂ€r jag vill fĂ„ lite extra lyft och liv i rötterna. * Balsamet frĂ„n ACO matchar volym-schampot â lĂ€tt men effektivt, och det fĂ„r mitt hĂ„r att kĂ€nnas mindre âledsetâ och hĂ„ller hĂ„ret Ă„terfuktat hela dagen. * NĂ€r det Ă€r dags för treat-yourself-day (aka söndag, eller vilken dag som helst som krĂ€ver lite kĂ€rlek) sĂ„ Ă„ker Rituals Intense Nutrition Hair Mask fram. Den Ă€r som en kram i duschen â ger mitt torra hĂ„r en riktig boost och mig en stund av lugn. * Efter dusch, eller ibland direkt i torrt hĂ„r, jobbar jag in Redkens leave-in för extra vĂ„rd, skydd och ordning pĂ„ torra toppar. * Och varje morgon och kvĂ€ll? Laâdors hĂ„rolja i doften Osmanthus. Den ger glans, fukt och doftar helt fantastiskt! Varför vill jag testa KĂ©rastase Gloss Absolu? För att den hĂ€r serien verkar vara precis vad mitt hĂ„r lĂ€ngtar efter â glans, fukt, frisskontroll och den dĂ€r salongskĂ€nslan jag försöker Ă„terskapa hemma: * Bain Hydra-Glaze Shampoo för en lĂ€tt, glansgivande rengöring * Insta Glaze Treatment för snabb effekt nĂ€r hĂ„ret kĂ€nns matt och trött * Anti-Frizz Glaze Mist â ett mĂ„ste för alla smĂ„hĂ„r som lever sitt eget liv * Glaze Drops â ett glansgivande elixir? Mitt hĂ„r sĂ€ger JA. Jag Ă€r sĂ„ redo att ge hĂ„ret en ny glansigare era â och Gloss Absolu kĂ€nns som rĂ€tt vĂ€g dit. Taggar
@Chuchu
- det hÀr mÄste vi prova!
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
NÀr gör du den hÀr rutinen?
I duschen
HÄr
TĂ€vling
FortsÀtt utforska gemenskapen!
Uppdrag