/ Min hĂ„rrutin đŸ’†đŸœâ€â™€ïž Just nu har jag en ganska enkel men
Bella
Beauty Pro
21/05/25-09:17(redigerad den 21/05/25-09:22)
Min hĂ„rrutin đŸ’†đŸœâ€â™€ïž Just nu har jag en ganska enkel men genomtĂ€nkt hĂ„rrutin. Jag försöker hĂ„lla hĂ„ret friskt & Ă„terfuktat – utan att överkomplicera det. En enkel vardagsrutin och lite extra kĂ€rlek nĂ€r det behövs. Och just nu Ă€r jag pĂ„ jakt efter Ă€nnu mer glans - och den dĂ€r salongskĂ€nslan hemma. * Jag vĂ€xlar mellan Redken Acidic Bonding Koncentrat Shampoo nĂ€r hĂ„ret behöver styrka och kĂ€rlek – och ACO Volumising Shampoo för de dĂ€r dagarna nĂ€r jag vill fĂ„ lite extra lyft och liv i rötterna. * Balsamet frĂ„n ACO matchar volym-schampot – lĂ€tt men effektivt, och det fĂ„r mitt hĂ„r att kĂ€nnas mindre “ledset” och hĂ„ller hĂ„ret Ă„terfuktat hela dagen. * NĂ€r det Ă€r dags för treat-yourself-day (aka söndag, eller vilken dag som helst som krĂ€ver lite kĂ€rlek) sĂ„ Ă„ker Rituals Intense Nutrition Hair Mask fram. Den Ă€r som en kram i duschen – ger mitt torra hĂ„r en riktig boost och mig en stund av lugn. * Efter dusch, eller ibland direkt i torrt hĂ„r, jobbar jag in Redkens leave-in för extra vĂ„rd, skydd och ordning pĂ„ torra toppar. * Och varje morgon och kvĂ€ll? La’dors hĂ„rolja i doften Osmanthus. Den ger glans, fukt och doftar helt fantastiskt! Varför vill jag testa KĂ©rastase Gloss Absolu? För att den hĂ€r serien verkar vara precis vad mitt hĂ„r lĂ€ngtar efter – glans, fukt, frisskontroll och den dĂ€r salongskĂ€nslan jag försöker Ă„terskapa hemma: * Bain Hydra-Glaze Shampoo för en lĂ€tt, glansgivande rengöring * Insta Glaze Treatment för snabb effekt nĂ€r hĂ„ret kĂ€nns matt och trött * Anti-Frizz Glaze Mist – ett mĂ„ste för alla smĂ„hĂ„r som lever sitt eget liv * Glaze Drops – ett glansgivande elixir? Mitt hĂ„r sĂ€ger JA. Jag Ă€r sĂ„ redo att ge hĂ„ret en ny glansigare era – och Gloss Absolu kĂ€nns som rĂ€tt vĂ€g dit. Taggar @Chuchu - det hĂ€r mĂ„ste vi prova!
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
NÀr gör du den hÀr rutinen?
I duschen
FortsÀtt utforska gemenskapen!