/ Min hĂ„rrutin: đŸ’†â€â™€ïžâœš Jag börjar alltid med ett Ă„terfuktande
Farah
Beauty Pro
21/05/25-05:35(redigerad den 21/05/25-05:39)
Min hĂ„rrutin: đŸ’†â€â™€ïžâœš Jag börjar alltid med ett Ă„terfuktande schampo och balsam för mitt fĂ€rgade hĂ„r, följt av en inpackning en gĂ„ng i veckan för extra glans. Efter duschen anvĂ€nder jag vĂ€rmeskydd innan jag fönar och avslutar med nĂ„gra droppar hĂ„rolja i topparna. Jag försöker ocksĂ„ att undvika vĂ€rme för ofta och sova med en silkesmössa för att minska friss! Varför jag vill testa Gloss Absolu: 💖 Mitt hĂ„r Ă€r fĂ€rgat och kĂ€mpar ofta med att behĂ„lla glansen och kĂ€nnas mjukt. Jag har hört sĂ„ mycket gott om Gloss Absolu och Ă€lskar KĂ©rastase, sĂ„ det vore drömmen att fĂ„ testa hela serien! Att kunna skapa salongskĂ€nsla hemma vore verkligen en boost för bĂ„de hĂ„r och sjĂ€lförtroende ✹ Taggar: @sara– du som Ă€lskar hĂ„rvĂ„rd lika mycket som jag, den hĂ€r tĂ€vlingen mĂ„ste vi vara med i! đŸ’‡â€â™€ïžđŸ’•
Blond Absolu Bain LumiĂšre Shampoo Blond Absolu Bain LumiĂšre hair shampoo
Kérastase
Blond Absolu Bain LumiĂšre Shampoo Blond Absolu Bain LumiĂšre hair shampoo
Original Hair Treatment 150 ml
UniqOne
Original Hair Treatment 150 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
NÀr gör du den hÀr rutinen?
Den hĂ€r rutinen gör jag varje gĂ„ng jag tvĂ€ttar hĂ„ret – ungefĂ€r 2–3 gĂ„nger i veckan. Inpackningen gör jag som en liten lyxig stund för mig sjĂ€lv en gĂ„ng i veckan, oftast pĂ„ söndagar. Silkesmössan anvĂ€nder jag varje natt – den gör verkligen skillnad!
FortsÀtt utforska gemenskapen!