/ Min dagliga rutin som jag försöker hålla trots mammaledig
Irena
Beauty Pro
21/02/23-21:15
Min dagliga rutin som jag försöker hålla trots mammaledig med liten bebis 😁. Tvätta ansiktet med denna cleanser från Hickap som passar oss med kombinerad hy perfekt. Därefter följer serum, ögonkräm och dagkräm. Låter detta sjunka in en stund medan jag förbereder morgonkaffet☕️När krämen sjunkit in grundar jag med min favvoprimer från Clarins. Sen är jag redo för följande:1. Foundation teint idole ultra från lancome. Just nu har jag den nya utgåvan i nyans w335 (perfekt varm nyans).2. Concealer från Nars i nyansen Creme Brulè. Efter att ha använt lancomes concealer i 15 år bytte jag till denna och ångrar det inte en enda sekund.3. Setting powder under ögonen, ett måste för oss som börjar få våra första rynkor eller allmänt har problem med foundation/concealer som inte sitter på plats. 4. För en varmare look i ansiktet använder jag bronzern från Estee lauder i nyansen medium deep. 5. Efter att mascaran Lancome Lash Idole åkt på lägger jag några lager rouge. Just nu är favoriten Macs rouge i färgen lovejoy. 6. För att fixera sminket använder jag settingspray från Mac. VOILÀ, redo för dagen :)
Mineralize Blush Love Joy
MAC
Mineralize Blush Love Joy
Radiant Creamy Concealer Crème Brulée
NARS
Radiant Creamy Concealer Crème Brulée
Instant Poreless Face Primer 20 ml
Clarins
Instant Poreless Face Primer 20 ml
Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Lancôme
Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml