Hem / Beauty Routines / Min dagliga rutin som jag fรถrsรถker hรฅlla trots mammaledig
Irena
Beauty Pro
21/02/23-21:15
Min dagliga rutin som jag fรถrsรถker hรฅlla trots mammaledig med liten bebis ๐Ÿ˜. Tvรคtta ansiktet med denna cleanser frรฅn Hickap som passar oss med kombinerad hy perfekt. Dรคrefter fรถljer serum, รถgonkrรคm och dagkrรคm. Lรฅter detta sjunka in en stund medan jag fรถrbereder morgonkaffetโ˜•๏ธNรคr krรคmen sjunkit in grundar jag med min favvoprimer frรฅn Clarins. Sen รคr jag redo fรถr fรถljande:1. Foundation teint idole ultra frรฅn lancome. Just nu har jag den nya utgรฅvan i nyans w335 (perfekt varm nyans).2. Concealer frรฅn Nars i nyansen Creme Brulรจ. Efter att ha anvรคnt lancomes concealer i 15 รฅr bytte jag till denna och รฅngrar det inte en enda sekund.3. Setting powder under รถgonen, ett mรฅste fรถr oss som bรถrjar fรฅ vรฅra fรถrsta rynkor eller allmรคnt har problem med foundation/concealer som inte sitter pรฅ plats. 4. Fรถr en varmare look i ansiktet anvรคnder jag bronzern frรฅn Estee lauder i nyansen medium deep. 5. Efter att mascaran Lancome Lash Idole รฅkt pรฅ lรคgger jag nรฅgra lager rouge. Just nu รคr favoriten Macs rouge i fรคrgen lovejoy. 6. Fรถr att fixera sminket anvรคnder jag settingspray frรฅn Mac. VOILร€, redo fรถr dagen :)
MAC
Mineralize Blush Love Joy
NARS
Radiant Creamy Concealer Crรจme Brulรฉe
Clarins
Instant Poreless Face Primer 20 ml
Lancรดme
Advanced Gรฉnifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
IT Cosmetics
Confidence In A Gel Lotion 75 ml
Laura Mercier
Translucent Loose Setting Powder Travel Size Translucent
Lancรดme
Gรฉnifique Eye Cream 15 ml
Hickap
It's All Clear Cleansing Gel 125 ml
MAC
Fix + Original 30 ml
Lancรดme
Teint Idole Ultra Wear Foundation 335W
Nรคr gรถr du den hรคr rutinen?
Morgonen