/ Min bästa rutin med Cliniques produkter: Morgon: 1️⃣ All
Rorita
Beauty Pro
21/03/25-03:32
Min bästa rutin med Cliniques produkter: Morgon: 1️⃣ All About Clean™ Liquid Facial Soap Mild – Skonsam rengöring som tar bort smuts och olja utan att torka ut huden. 2️⃣ Clarifying Lotion 2 – Exfolierar skonsamt och ger huden en fräsch lyster. 3️⃣ Even Better Clinical™ Radical Dark Spot Corrector + Interrupter – Jämnar ut hudtonen och minskar synligheten av pigmentfläckar. 4️⃣ Dramatically Different™ Moisturizing Lotion+ – Ger långvarig återfuktning och stärker hudens fuktbarriär. 5️⃣ Even Better™ Makeup SPF 15 – En lätt foundation som ger en naturlig finish och vårdar huden. ✨ Kväll: 1️⃣ Take The Day Off™ Cleansing Balm – Löser upp makeup och smuts utan att irritera huden. 2️⃣ All About Clean™ Rinse-Off Foaming Cleanser – Tar bort rester av smuts och olja samtidigt som huden känns fräsch. 3️⃣ Turnaround™ Revitalizing Serum – Förnyar hudens lyster och gör den silkeslen. 4️⃣ All About Eyes™ – Minskar puffighet och mörka ringar under ögonen. 5️⃣ Moisture Surge™ Overnight Mask – Djup återfuktning över natten för en mjuk och strålande hud på morgonen. Varför funkar denna rutin för mig? Den ger en perfekt balans av rengöring, exfoliering och återfuktning samtidigt som huden får näring och skydd. Resultatet? En fräsch, strålande och hälsosam hud varje dag! 👯‍♀️ Jag taggar @aya126, du måste också vara med – Clinique är bäst!
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
Clinique
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
Clinique
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
När gör du den här rutinen?
Varje dag och kväll
Fortsätt utforska gemenskapen!