Hem / Beauty Routines / Jag vill gรคrna dela med mig av min bas som jag รคr vรคldigt
Pauline
Beauty Star
15/09/22-09:49 (redigerad)
Jag vill gรคrna dela med mig av min bas som jag รคr vรคldigt nรถjd med! ๐Ÿ˜Š โญ 1: Efter min hudvรฅrd sรฅ grundar jag alltid med en รฅterfuktande primer - det fรฅr gรคrna vara NYX Professional Makeup 'Plump Right Back Primer'. Huden fylls upp med fukt och fรฅr en "grip" kรคnsla, vilket รคr perfekt innan foundation. Det hรคr รคr en primer som passar alla รฅldrar ๐Ÿ˜Š โญ 2: L'Orรฉal Paris True Match foundation, รคlskar denna dรฅ den kรคnns mjuk pรฅ huden och har medium tรคckning. True Match gรถr aldrig mig besviken. โญ 3: Maybellines Instant Anti-Age Eraser Concealer. En populรคr concealer som tรคcker bra utan att kรคnnas kakig och tung kring รถgonen. โญ 4: NYX Professional Makeups nya uppdaterade Wonder Stick i contouring och blush. Dessa Wonder Sticks รคr lรคtta att blenda in i min foundation med en fuktad svamp eller borste, ger ett naturligt och mjukt resultat. โญ 5: L'Orรฉal Paris Mon Amour Glow Drops i nyansen 'Ivory Glow' รคr jรคttefin att badda in med en fuktad svamp eller med fingrarna - dรฅ fรฅr jag det dรคr extra vackra glowet. โญ 6: NYX Professional Makeup Can't Stop Won't Stop Setting Powder - favoritpudret som innehรฅller rispuder, fรถr att matta ner och fixera basen sรฅ den hรฅller sig pรฅ plats hela dagen. โญ 7: NYX Professional Makeup 'Plump right Back Setting Spray' lรฅser fast makeup-basen och hjรคlper min bas att "smรคlta in" naturligt. Den kรคnns รฅterfuktande, upp-piggande och frรคsch!
L Orรฉal Paris
True Match Foundation 2.N
Maybelline
Instant Anti-Age Eraser Multi-Use Concealer Light
L Orรฉal Paris
Glow Mon Amour Droplets Ivory Glow
NYX Professional Makeup
Can't Stop Won't Stop Mattifying Powder Fair
NYX Professional Makeup
Plump Right Back Primer + Serum 30 ml
NYX Professional Makeup
Plump Finish Setting Spray 60 ml
NYX Professional Makeup
Wonder Stick Dual-Ended Face Shaping Stick Universal Light
NYX Professional Makeup
Wonder Stick Dual-Ended Cream Blush Stick Light Peach N Baby Pink
Nรคr gรถr du den hรคr rutinen?
Nรคr jag lรคgger min makeup, dagligen!