Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Beauty Routines
Jag vill gärna dela med mig av min bas som jag är väldigt nöj
Pauline
15/09-09:49 (redigerat)
Jag vill gärna dela med mig av min bas som jag är väldigt nöjd med! 😊 ⭐ 1: Efter min hudvård så grundar jag alltid med en återfuktande primer - det får gärna vara NYX Professional Makeup 'Plump Right Back Primer'. Huden fylls upp med fukt och får en "grip" känsla, vilket är perfekt innan foundation. Det här är en primer som passar alla åldrar 😊 ⭐ 2: L'Oréal Paris True Match foundation, älskar denna då den känns mjuk på huden och har medium täckning. True Match gör aldrig mig besviken. ⭐ 3: Maybellines Instant Anti-Age Eraser Concealer. En populär concealer som täcker bra utan att kännas kakig och tung kring ögonen. ⭐ 4: NYX Professional Makeups nya uppdaterade Wonder Stick i contouring och blush. Dessa Wonder Sticks är lätta att blenda in i min foundation med en fuktad svamp eller borste, ger ett naturligt och mjukt resultat. ⭐ 5: L'Oréal Paris Mon Amour Glow Drops i nyansen 'Ivory Glow' är jättefin att badda in med en fuktad svamp eller med fingrarna - då får jag det där extra vackra glowet. ⭐ 6: NYX Professional Makeup Can't Stop Won't Stop Setting Powder - favoritpudret som innehåller rispuder, för att matta ner och fixera basen så den håller sig på plats hela dagen. ⭐ 7: NYX Professional Makeup 'Plump right Back Setting Spray' låser fast makeup-basen och hjälper min bas att "smälta in" naturligt. Den känns återfuktande, upp-piggande och fräsch!
L'Oréal Paris True Match Foundation 2N Vanilla
L'Oréal Paris True Match Foundation 2N Vanilla
Maybelline Instant Anti-Age Eraser Concealer Light
Maybelline Instant Anti-Age Eraser Concealer Light
L'Oréal Paris Glow Mon Amour Droplets Ivory Glow
L'Oréal Paris Glow Mon Amour Droplets Ivory Glow
NYX Professional Makeup Can’t Stop Won’t Stop Mattifying Powder Fair
NYX Professional Makeup Can’t Stop Won’t Stop Mattifying Powder Fair
NYX Professional Makeup Plump Right Back Primer + Serum 30 ml
NYX Professional Makeup Plump Right Back Primer + Serum 30 ml
NYX Professional Makeup Plump Finish Setting Spray 60 ml
NYX Professional Makeup Plump Finish Setting Spray 60 ml
NYX Professional Makeup Wonder Stick Dual-Ended Face Shaping Stick Universal Light
NYX Professional Makeup Wonder Stick Dual-Ended Face Shaping Stick Universal Light
NYX Professional Makeup Wonder Stick Dual-Ended Cream Blush Stick Light Peach N Baby Pink
NYX Professional Makeup Wonder Stick Dual-Ended Cream Blush Stick Light Peach N Baby Pink
Hur skulle du betygsätta den här rutinen på en skala 1-5?​
5
När gör du den här rutinen?​
När jag lägger min makeup, dagligen!
Kategori
Makeup