Hem / Beauty Routines / Jag skapade denna profilen mest för att få tips och lära mej
Jennie
Beauty Beginner
11/10/23-06:14
Jag skapade denna profilen mest för att få tips och lära mej bättre. Jag har dels börjat märka att min hud behöver mer vård samt så tar jag så gärna emot råd på vackra make-ups. Börjar dagen med ansiktstvätt och smörjer in mej. Krämen torkar in medan jag äter frukost. Har använt Nivea i 30 år men känner att jag behöver bättre produkt. Sen tar jag pigmentpuder i hela ansiktet. Lägger brynskugga på mina ögonbryn. Väljer en ögonskugga som matchar mina kläder och avslutar med mascara. Det är min rutin. Avslutar allt med parfym. Parfymer är min passion. Där har jag mina favoriter och mitt lilla förråd på 24 stycken vackert placerade. Jag hade så gärna vunnit resan till idolfinalen. Jag följer idol till punkt och pricka. Har sett idol en gång på Malmö Arena när dom var här. Men att få åka upp till huvudstaden, dricka cava i Gamla Stan, och få gå på en sådan stor Arena som Aviciis tillsammans med min man, hade varit en dröm
Burberry
London For Women EdP 30 ml
DIOR
Miss Dior EdP 50 ml
Elie Saab
Le Parfum EdP 50 ml
När gör du den här rutinen?
På morgonen