/ Jag kan inte börja utan att prata om Clinique fuktkräm, som
farah
Beauty Beginner
24/03/25-18:24
Jag kan inte börja utan att prata om Clinique fuktkräm, som har blivit min dagliga besatthet! Den återfuktar fantastiskt bra och håller i timmar, vilket gör huden mjuk, strålande och redo för smink på bästa sätt. När det gäller primern, är den hemligheten bakom en felfri sminkbas! Den ger en glasliknande effekt på huden, döljer porer, kontrollerar olja och förhindrar att sminket klumpar sig – vilket gjorde att mitt smink satt perfekt i över 9 timmar! Och produkten som fick mig att helt sluta med ögonfransförlängning är den magiska mascaran! Oavsett om dina fransar är korta eller glesa, ger den fantastisk volym, längd och en intensivt svart färg som är helt oemotståndlig! När det gäller foundation, är det en dröm som blivit verklighet! Tack vare den höga täckningen dolde den helt mina fräknar och pigmentfläckar, samtidigt som den gav huden en strålande, mjuk och återfuktad look – perfekt för en hälsosam lyster. Slutligen är ingen skönhetsrutin komplett utan micellärt vatten, en viktig del av min hudvårdsrutin! Det rengör huden på djupet och tar bort smink skonsamt, vilket gör att huden känns ren och fräsch hela tiden. Dessa produkter har verkligen förändrat min skönhetsupplevelse och gjort mitt smink mer hållbart och strålande.
High Impact Nutri-Dimension Mascara Black
Clinique
High Impact Nutri-Dimension Mascara Black
Even Better Clinical Serum Foundation SPF20 WN 04 Bone
Clinique
Even Better Clinical Serum Foundation SPF20 WN 04 Bone
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
Clinique
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
All-In-One Cleansing Micellar Milk + Makeup Remover Skin Type 1 & 2 200 ml
Clinique
All-In-One Cleansing Micellar Milk + Makeup Remover Skin Type 1 & 2 200 ml
Even Better Pore Minimizer Primer 30 ml
Clinique
Even Better Pore Minimizer Primer 30 ml
När gör du den här rutinen?
Jag använder denna rutin när jag går ut, men fuktkrämen använder jag varje dag även om jag stannar hemma.
Fortsätt utforska gemenskapen!