/ Jag har tidigare inte testat så många produkter ifrån
Shaiy
Beauty Pro
28/03/25-10:05
Jag har tidigare inte testat så många produkter ifrån Clinique, utan dessa 3 produkter är det som jag har testat. Älskar black honey - almost lipstick produkten då jag inte är så mycket för lipstick. Den är väldigt lätt på läpparna och ger otroligt fin färg som man kan jobba upp genom att applicera fler lager. Jag har även märkt att den ser väldigt annorlunda ut på olika personer, men den är otroligt fin! Får komplimanger varje gång jag har den på läpparna, rekommenderar!! 👄 Krämen är helt otroligt, jag köpte om den flera gånger en period när jag var extremt torr och den gav mig massor med fukt. Man får en super len hud och den klibbar inte. Krämen funkar väldigt fint på mig som har både torr och känslig hud, jag fick inga bekymmer av denna utan bara massa positiva effekter. Kicks hade 50% på den för några år sen under sin kalender och då brukade jag och mamma alltid passa på att införskaffa oss 💦 Hade väldigt gärna velat prova fler utav Cliniques produkter och speciellt black honey fast i flytande form! 😍 @Hanna 💓
High Impact Mascara Mini Black
Clinique
High Impact Mascara Mini Black
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Clinique
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Almost Lipstick Black Honey
Clinique
Almost Lipstick Black Honey
När gör du den här rutinen?
Varje dag
Fortsätt utforska gemenskapen!