/ Jag älskar verkligen Rituals produkter, man känner sig så
Helan
Beauty Beginner
30/11/24-10:30
Jag älskar verkligen Rituals produkter, man känner sig så fräsch efter att ha använt de. Det bästa är verkligen att komma ut ur duschen och applicera kräm och olja från Rituals. Först brukar jag lägga krämen och sedan olja. Man luktar inte bara gott utan man blir även len och känner sig väldigt ren, dessutom luktar man gudomligt. Mina favoriter är dessa tre set och dofter. Jag brukar variera och använda den rosa och turkosa under sommaren. Sedan den röda under vintern då jag tycker dofterna passar säsongen mer. Oljan i den turkosa setet är såååå bra och ger jätte fin glow på kroppen. Fick setet i present och köpte direkt den stora flaskan efter att den tog slut. Sedan tycker jag även att ljusen luktar väldigt gott. Jag använder de speciellt under vintern och det blir så mysigt samtidigt som det sprider en jättegod lukt i hela rummet. Jag hade beskrivit dessa produkter med fyra emojins,💋🧖🏼‍♀️🌺🫧. Jag rekommenderar även att lägga till några produkter även i duschen som scrub och shower gel, såååå bra. Speciellt när man använder allt i samma lukt, då byggs doften på och du kommer lukta dunder hela dagen och mer. Denna jul kommer jag visa extra mycket kärlek och uppskattning till min syster då hon alltid gör allt för att jag ska må bra. Dessutom så har jag fått använda flera av hennes Rituals produkter vilket har ökat min intresse för Rituals produkter. Har även önskat mig flera set från Rituals. Jag hoppas verkligen jag vinner, skulle även vilja ge till min fina syster.🥰🙌🏼
The Ritual Of Sakura - Small Gift Box
Rituals
The Ritual Of Sakura - Small Gift Box
The Ritual Of Karma - Small Gift Box
Rituals
The Ritual Of Karma - Small Gift Box
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Box
Rituals
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Box
När gör du den här rutinen?
I duschen och efter.
Fortsätt utforska gemenskapen!