/ Jag älskar Rituals eftersom deras produkter verkligen
Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-13:19
Jag älskar Rituals eftersom deras produkter verkligen hjälper mig att skapa en lugn och avkopplande atmosfär i mitt dagliga liv. Varje gång jag använder något från deras sortiment känns det som en liten lyxig ritual som ger mig en paus från vardagen. Deras dofter är alltid så genomtänkta och förvandlar varje dusch eller bad till en spa-upplevelse. Mina favoriter är Ritual of Sakura body scrub och The Ritual of Ayurveda duschskum – båda ger en fantastisk känsla av välbefinnande och återfuktning. Jag älskar också deras ljus, som sprider en varm och rogivande doft i rummet. Rituals produkter ger mig en känsla av vardagslyx och hjälper mig att ta hand om mig själv på bästa sätt. Denna jul vill jag visa uppskattning till alla de människor som har stått vid min sida och stöttat mig under året. Jag tänker särskilt på min familj och mina nära vänner som alltid finns där för mig, oavsett vad. Jag vill också visa min uppskattning till de som har spridit positiv energi och varit en källa till inspiration och glädje. Julen är den perfekta tiden att ge tillbaka och visa hur tacksam jag är för allt stöd, skratt och kärlek jag har fått.
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
Rituals
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
The Ritual Of Ayurveda Foaming Shower Gel 200 ml
Rituals
The Ritual Of Ayurveda Foaming Shower Gel 200 ml
När gör du den här rutinen?
Jag brukar göra min Rituals-rutin när jag verkligen behöver en paus och vill skämma bort mig själv. Oftast gör jag den på kvällen, efter en lång dag, när jag vill varva ner och skapa en lugn och avkopplande atmosfär. Då tänder jag ett av mina Rituals-ljus, och jag älskar att börja med ett avslappnande bad eller dusch med The Ritual of Ayurveda duschskum. Efteråt använder jag Ritual of Sakura body scrub för att ge min hud en extra boost av fukt och mjukhet. Det är min stund för att stänga av världen och ge mig själv lite extra omsorg innan jag går och lägger migMen
Fortsätt utforska gemenskapen!