/ Jag ÄLSKAR en dramatisk glammig sminkning! Tyvärr fick inte
Rebecca de la Lindgren
Beauty Pro
09/11/23-23:53(redigerad den 10/11/23-00:12)
Jag ÄLSKAR en dramatisk glammig sminkning! Tyvärr fick inte alla plats här 😉😕 Jag preppar självklart ordentligt innan, gärna med eyepatches & nån mask, sen serum och en glowig primer. En fullcover bas med mycket glow & bronz.. Älskar både flaers & hickups borstar, har nog alla💜👌🏼 går aldrig ut utan ögonskugga i globlinjen och en något mörkare i utkanten av ögot som jag blendar uppåt och utåt. Det gör ju så mycket för ögonen 😍 sedan mycket fransar! Gärna 3 lager mascara och en djärv cat eyeliner. Sen gillar jag att ha lite mörkare läppar åt det nude rosa bruna hållet och overlinar MYYYCKET 😂 Sen så funkar inga settingsprays på mig längre så jag kör 2 varv av björn axen's hårspray om jag ska vara ute länge och inte vill fixa sminket varannan timme..😁 skjut mig inte men det funkar! 🙈 Sist men inte minst: Parfym! Nu är jag inne på caias "la soir" ni måste prova den 👌🏼💜💜 Då känner jag mig ostoppbar och snygg när jag går ut och 💃🎶🍹🍸 Jag skulle så gärna vilja ta med mig min son eller dotter på idol finalen 💜 Helst min dotter för Hon bor just nu hos sin pappa och vi ses inte så ofta och jag saknar henne så det gör ONT ...😰💔 Det hade blivit ett otroligt fint minne och upplevelse för henne.. Och även mig ❤🙏🏼 Jag håller tummarna 💛💙
Gen Nude Blonzer Kiss Of Rose
bareMinerals
Gen Nude Blonzer Kiss Of Rose
Lock-It Liquid Foundation L48 Neutral
Lock-It Liquid Foundation L48 Neutral
Lock-It Loose Setting Powder Translucent
KVD
Lock-It Loose Setting Powder Translucent
Mini Skin Full Cover Concealer Cool Sand
Bobbi Brown
Mini Skin Full Cover Concealer Cool Sand
Superstay Vinyl Ink Lipstick 120 Punchy