Hem / Beauty Routines / Jag ร„LSKAR en dramatisk glammig sminkning! Tyvรคrr fick inte
Rebecca de la Lindgren
Beauty Star
09/11/23-23:53 (redigerad den 10/11/23-00:12)
Jag ร„LSKAR en dramatisk glammig sminkning! Tyvรคrr fick inte alla plats hรคr ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜• Jag preppar sjรคlvklart ordentligt innan, gรคrna med eyepatches & nรฅn mask, sen serum och en glowig primer. En fullcover bas med mycket glow & bronz.. ร„lskar bรฅde flaers & hickups borstar, har nog alla๐Ÿ’œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ gรฅr aldrig ut utan รถgonskugga i globlinjen och en nรฅgot mรถrkare i utkanten av รถgot som jag blendar uppรฅt och utรฅt. Det gรถr ju sรฅ mycket fรถr รถgonen ๐Ÿ˜ sedan mycket fransar! Gรคrna 3 lager mascara och en djรคrv cat eyeliner. Sen gillar jag att ha lite mรถrkare lรคppar รฅt det nude rosa bruna hรฅllet och overlinar MYYYCKET ๐Ÿ˜‚ Sen sรฅ funkar inga settingsprays pรฅ mig lรคngre sรฅ jag kรถr 2 varv av bjรถrn axen's hรฅrspray om jag ska vara ute lรคnge och inte vill fixa sminket varannan timme..๐Ÿ˜ skjut mig inte men det funkar! ๐Ÿ™ˆ Sist men inte minst: Parfym! Nu รคr jag inne pรฅ caias "la soir" ni mรฅste prova den ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ Dรฅ kรคnner jag mig ostoppbar och snygg nรคr jag gรฅr ut och ๐Ÿ’ƒ๐ŸŽถ๐Ÿน๐Ÿธ Jag skulle sรฅ gรคrna vilja ta med mig min son eller dotter pรฅ idol finalen ๐Ÿ’œ Helst min dotter fรถr Hon bor just nu hos sin pappa och vi ses inte sรฅ ofta och jag saknar henne sรฅ det gรถr ONT ...๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ’” Det hade blivit ett otroligt fint minne och upplevelse fรถr henne.. Och รคven mig โค๐Ÿ™๐Ÿผ Jag hรฅller tummarna ๐Ÿ’›๐Ÿ’™
bareMinerals
Gen Nude Blonzer Kiss Of Rose
Lock-It Liquid Foundation L48 Neutral
KVD
Lock-It Loose Setting Powder Translucent
Bobbi Brown
Mini Skin Full Cover Concealer Cool Sand
Maybelline
Superstay Vinyl Ink Lipstick 120 Punchy
Morphe
9M Midnight Dune Artistry Palette
KVD
Go Big Or Go Home Mascara Trooper Black
Hickap
Classic Trio Face Set
Nรคr gรถr du den hรคr rutinen?
Innan fest och utgรฅng pรฅ helgen