Hem / Beauty Routines / I min rutin börjar jag alltid med att rengöra ansiktet och
Linda
Beauty Star
02/20/23-12:21 (redigerad)
I min rutin börjar jag alltid med att rengöra ansiktet och detta med min favoritprodukt från Bioderma. Efter detta applicerar jag niacinamideserumet från Jorgobé som är mitt favoritserum. Ibland om jag känner att min hy är extra torr använder jag även dagkräm, men annars brukar det här serumet räcka för min hy. Efter det här steget använder jag ögonkräm från Kiehls, vilket motverkar synligheten av mörka ringar. Efter detta applicerar jag primer, har precis börjat testa BeautyAct HydraGel grip primer som jag börjar gilla mer och mer ju mer jag testar den med olika produkter. Det som fått mig att få den att fungera bättre för min hy är att applicera setting spray efter appliceringen och sen låta sitta en stund. Därefter applicerar jag foundation. För tillfället är min favoritfoundation Lumenes stay weightless foundation. Efter jag applicerat foundation applicerar jag bronzer och rouge. Som sista steg använder jag återigen setting spray.
Jorgobé
Niacinamide Serum 50 ml
Ready Set Refresh Setting Spray 100 ml
När gör du den här rutinen?
Varje dag (inte alla steg vissa dagar, exempelvis dagar jag inte vill bära smink). Produkterna i min rutin är mina favoriter just för att de ger mig det resultatet jag vill ha. Jag gillar produkter som inte innehåller starka dofter och dessa gör inte det.