/ I ❤️ Clinique! Man behöver bara läsa några av alla mina
Nikki
Beauty Pro
21/03/25-11:31(redigerad den 21/03/25-11:32)
I ❤️ Clinique! Man behöver bara läsa några av alla mina inlägg för att förstå hur mycket jag älskar detta varumärke. Rengöringen jag använder mest är en löddrande rengöring med mousseformula som milt men effektivt tar bort all makeup utan att torka ut huden. Koncentrerad så extra dryg och prisvärd.  Skulle jag välja en enda fuktkräm för dag och natt året om blir det ljuvliga och återfuktande Moisture Surge. Likadant med ögonkrämen All About Eyes, magisk! ✨️ Skulle så gärna vilja testa det nya serumet i serien också! 🥰  En mascara jag alltid har hemma är Clinique's High Impact Mascara. Superbra och en av få som funkar för mina extra känsliga ögon nu under pollensäsongen. Har höga förväntningar även på nya High Impact High-Fi™ Mascara! 👀  Två läppfavoriter jag använder flera gånger i veckan är Almost Lipstick i färgen Black Honey 🖤🍯 (unik nyans på alla) och mitt Chubby Stick i färgen Super Strawberry🍓. Perfekta i vardagen då de båda kan appliceras t o m utan spegel.  Fick tänka till och titta runt bland mina community vänner för att hitta någon som verkar uppskatta Clinique's produkter och valde till slut @virre. Lycka till i tävlingen! 🌷😃
Rinse-Off Foaming Cleanser 150 ml
Rinse-Off Foaming Cleanser 150 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Clinique
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Clinique
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
All About Eyes Eye Cream 15 ml
All About Eyes Eye Cream 15 ml
High Impact Mascara Black
Clinique