Hem / Beauty Routines / ๐Ÿ’™โ˜ƒโ„ Hudvรฅrdsrutin - Vinter โ„โ˜ƒ๐Ÿ’™ Kalla vintermorgnar hoppar
Nikki
Beauty Pro
12/01/23-14:27
๐Ÿ’™โ˜ƒโ„ Hudvรฅrdsrutin - Vinter โ„โ˜ƒ๐Ÿ’™ Kalla vintermorgnar hoppar jag รถver rengรถringen. Vill jag frรคscha upp huden sรฅ anvรคnder jag รฅterfuktande Vanilla Milk Toner frรฅn Kylie By Kylie Jenner. Dรคrefter mitt favoritserum Advanced Gรฉnifique Youth Activating Concentrate Serum frรฅn Lancรดme. Hรคrlig formula som smรคlter in i huden och gรถr den silkeslen. Passar alla hudtyper (รคven kรคnslig). Har nyligen bรถrjat anvรคnda en ny รถgonkrรคm, Lumene Nordic Sensitive Rich Eye Cream (anvรคnde tidigare Arctic Hydra frรฅn Lumene som jag tror har utgรฅtt). ร„r รคn sรฅ lรคnge jรคttenรถjd med den. Den รคr vรคldigt fyllig och รคven oparfymerad sรฅ perfekt fรถr torr och kรคnslig hud. Avslutar med BeautyAct HydraRepair Melting Cream. ร„lskar denna tjocka, fylliga och nรคringsrika fuktkrรคm som jag hade turen att fรฅ prova pรฅ som Beauty Tester fรถr ganska lรคnge sedan. Den kan anvรคndas bรฅde dag och natt. Passar alla hudtyper. Min hudvรฅrd pรฅ vintern handlar mest av allt om รฅterfuktning. ๐Ÿ’งโ„๐Ÿ’งโ„๐Ÿ’ง
Kylie By Kylie Jenner
Vanilla Milk Toner 236 ml
Lancรดme
Advanced Gรฉnifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Lumene
Nordic Sensitive Rich Eye Cream 15 ml
BeautyAct
HydraRepair Melting Cream 50 ml
Nรคr gรถr du den hรคr rutinen?
Varje morgon