/ HudvĂ„rdsrutin: 🌞 Morgon: Rengöring: Clinique Liquid
Anna
Beauty Beginner
29/03/25-11:56
HudvĂ„rdsrutin: 🌞 Morgon: Rengöring: Clinique Liquid Facial Soap – Skonsam men effektiv, perfekt för att vĂ€cka huden! Exfoliering: Clarifying Lotion 2 – Tar bort döda hudceller och ger lyster. Serum: Clinique Smart Clinical Repair Serum – Minskar fina linjer och stĂ€rker huden. ÖgonkrĂ€m: All About Eyes – Motverkar puffighet och mörka ringar. FuktkrĂ€m: Dramatically Different Moisturizing Gel – Återfuktar utan att kĂ€nnas kladdig. 🌙 KvĂ€ll: Sminkborttagning: Take The Day Off Cleansing Balm – SmĂ€lter bort allt smink supersmidigt. Rengöring: Liquid Facial Soap igen för att fĂ„ bort dagens rester. Serum: Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate – Extra fuktboost! ÖgonkrĂ€m: All About Eyes Rich – Lite fetare formula för natten. Nattmask: Moisture Surge Overnight Mask – Gör huden mjuk och Ă„terfuktad till morgonen. Jag Ă€lskar den hĂ€r rutinen eftersom den Ă€r enkel men ger synliga resultat. Min hud kĂ€nns Ă„terfuktad hela dagen, och jag slipper irritation eller obehag. Det bĂ€sta Ă€r att Clinique Ă€r allergivĂ€nligt och parfymfritt – perfekt för min kĂ€nsliga hud! Dessutom kĂ€nns det lyxigt att fĂ„ ge huden lite extra kĂ€rlek bĂ„de morgon och kvĂ€ll. ✹💖
All About Eyes Eye Cream 15 ml
All About Eyes Eye Cream 15 ml
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
Clinique
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
Liquid Facial Soap Mild 200 ml
Clinique
Liquid Facial Soap Mild 200 ml
Moisture Surge Overnight Mask 100 ml
Clinique
Moisture Surge Overnight Mask 100 ml
NÀr gör du den hÀr rutinen?