Hem / Beauty Routines / Hej allihopa! Jag tänkte dela med mig av min morgon rutin!
Ayysha
Beauty Star
01/09/22-21:15
Hej allihopa! Jag tänkte dela med mig av min morgon rutin! Jag har lite blandade produkter och det är mest för att jag har fått produkter lite här och där. Antar att det är lite så som student också! Men här kommer min morgonrutin. Först använder jag Niveas nyligen släppta ansiktstvål. Jag tycker den renar ansiktet och ger en fräsch doft! Ibland använder jag också en silikon rondell för ansiktet som jag masserar in tvålen med. Det renar ansiktet extra mycket. Sedan använder jag en toner för att behålla ansiktet fuktigt. Efter att ha låtit ansiktstonern torka in lite använder jag "Symbiosis" serum och deras dagkräm. Väldigt rekommenderat! Super fint serum och fin kräm som passar lite känsligare hud. Under sommaren har jag också använt Origins nya dagkräm med solskydd i. Den ger en sån vacker lyster plus att den ger lite färg! Jag hade önskat att jag kunde ha en rutin med produkter ifrån samma märke men det blir lite såhär när man är student så ursäkta att det kanske kändes lite rörigt med produkterna! 😅 Hoppas ni fick tips på hur ni också kan göra eran morgon rutin! 🥰
NIVEA
MagicBar Radiance Cleansing Bar 75 g
Origins
GinZing Glow-Boosting Mask 75 ml
När gör du den här rutinen?
Varje morgon