Hem / Beauty Routines / Heelloo mina finaste! Jag testar mig fortfarande fram genom
Leki
Beauty Star
31/08/22-17:26
Heelloo mina finaste! Jag testar mig fortfarande fram genom olika rutiner men man måste inse att vissa saker är genetiska och mina porer kan inte försvinna helt! MEN med lite magi så kan dem se mindre ut! En av mina bästa natt rutiner är: - en enkel cleanser, billigt är bra ( CeraVe) som funkar för min känsliga hy! - Hyaluronsyra , The Ordinary finns men jag kör på CeraVe. - SEN det jag skulle rekomendera varje person att testa! NIACINAMIDE speciellt denna från Budgie som är en overnight sleeping mask. Man smörjer in i huden som sista steg. egentligen på ren hur men jag tycker man kan ha peptider som är bra på att stötta hudens egna kollagen- och elastinproduktion, vilket bidrar till en mjukare, fastare och jämnare hy. PÅ med Hyaluronsyra då peptiden suger åt sig och trycker in de i huden och WOW men att man avslutar med BUDGIES mask. Säger bara WOW, vaknar och min hy ser bara fräch ut! Får ta och lägga ut bild någon dag för att ni ska se!
The Ordinary
Buffet Multi-Technology Peptide Serum 30 ml
BUDGIE
5% Glowy Niacinamide Avocado Face Gel 50 ml
När gör du den här rutinen?
Kväll