Hem / Beauty Routines / Hårtyp: långt, lockigt om jag tar hand om det annars
sanna.eriksson05
Beauty Star
08/02/24-10:18 (redigerad den 08/02/24-10:21)
Hårtyp: långt, lockigt om jag tar hand om det annars frissigt, mörkbrunt gjort lite slingor en gång annars inget. Jag har aldrig varit särskilt bra på att veta vilket schampo och balsam jag ska använda men just nu har jag faktiskt Björn Axén och tycker dom luktar gott och håret blir mjukt och rent😊 Men efter duschen kommer produkterna jag inte kan leva utan: den första kunde jag tyvärr inte hitta och tagga, men den heter Uniq One från Revlon, jag sprayar ca 15 spray i handen tar i hela håret, tar bort nästan allt mitt friss och har dessutom värmeskydd!🤩 Efter detta tar jag hårolja och då älskar jag Lanza eftersom den har värmeskydd, den gör inte håret fett och den luktar gott! Den gick tyvärr inte heller att tagga. När håret har torkat stylar jag med min Cera värme borste och sedan tar jag i volympuder i rötterna. Detta var min vanliga rutin sen har jag en rutin för mitt lockiga hår också men den används mer sällan då den är tidskrävande. Jag skulle vilja vinna eftersom jag aldrig varit särskilt bra på hår. Jag har alltid varit en hudvårds nörd men aldrig vetat vad jag ska köra till håret. Jag har aldrig lagt så mycket tid på håret eftersom det brukade vara väldigt hälsosamt men nu har det börjat bli slitnare pga att jag inte tar hand om det.
Scalp Shampoo 250 ml
Scalp Conditioner 250 ml
OSiS Dust It Hair Volume Powder
När gör du den här rutinen?
Efter dusch