/ Här kommer min hårvårdsrutin: 🌸 Dessa produkter är mina
Shaiy
Beauty Pro
22/05/25-12:38
Här kommer min hårvårdsrutin: 🌸 Dessa produkter är mina absoluta favoriter och har varit det i många många år. Jag tvättar håret 2 ggr/veckan då jag annars tycker att det sliter mycket, och väl i duschen så är det dessa produkter jag sträcker mig åt. Schampoot och balsamet luktar gudomligt gott, och fungerar utmärkt för mig som har lite känslig hårbotten. Produkterna får mitt hår att bli silkeslent och doften håller verkligen i sig länge. Hårmasken är även en utav mina favoriter! Den återfuktar håret något otroligt och är verkligen ett super tips till de som har torrt hår och letar efter en bra produkt. Efter duschen är det väldigt viktigt för mig att använda ett bra värmeskydd! GHD är ett lite mer dyrt allternativ, men jag tycker att den är väldigt bra och fungerar fint på mig. Därför sträcker jag mig till dig ofta. Ett annat allternativ som är lite billigare och även innehåller mer produkt, som jag också brukar använda är Maria Nilas värmeskydd!! Hårolja är ett annat måste i min hårvård, JAG KAN INTEEE leva utan hårolja!! Håroljan gör mitt hår extremt silkeslent, mitt hår blir mindre frissigt och jag får alltid komplimanger om att mitt hår ser så friskt ut (det är oljan! 😍). Jag älskar verkligen kerastase och har väldigt väldigt länge velat prova fler av deras produkter! Hittills har jag bara haft deras hårolja som är land det finaste och bästa jag har provat, men den är lite åt det dyrare hållet så jag försöker vara sparsam 😌 Jag är student och har därför inte kunnat unna mig mer lyxiga och exklusivare produkter som jag tidigare har haft möjlighet att göra, och om det är något jag aldrig kan få nog av så är det hårprodukter! Jag köper hellre bra hårprodukter än smink och hudvård 🙈, så det vore en dröm att få prova dessa fantastiska produkter 💇‍♀️💕 @Hanna 🌸
Be An Original 2025 Treatment Original 125 ml
Moroccanoil
Be An Original 2025 Treatment Original 125 ml
Hydrating Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Moroccanoil
Hydrating Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Intense Hydrating Mask 250 ml
Moroccanoil
Intense Hydrating Mask 250 ml
Bodyguard - Heat Protect Spray For All Hair Types 120 ml
Bodyguard - Heat Protect Spray For All Hair Types 120 ml
När gör du den här rutinen?