/ Här är en riktigt trevlig beauty routine med all Charlotte
Kim
Beauty Pro
20/10/25-05:49
Här är en riktigt trevlig beauty routine med all Charlotte Tilbury! Wow, alltså det vore verkligen så roligt att få prova hennes ikoniska produkter bara för att se om det skulle bli en stor skillnad i resultatet jämfört med billigare produkter. Vore kul att få göra en hel look! 💸 Här är min rutin: 1. Primer som skyddar mot solen och lite facemist för att återfukta både innan smink och efter smink för iconic finish. 2. Jag gillar ibland att skippa basen för att låta ens riktiga hud lysa igenom. Kan tycka det är nice ibland. Så då går jag på med ögonskuggorna i världsklass. Den perfekta vardagspaletten med alla färger du behöver för många olika looks. 3. En palett där du har face och eyes i ett, helt perfekt att ta med i handväskan för jobb eller aw! 💃 4. Avsluta med världens mest ikoniska lip cheat pencil för att få ett riktigt drömpout💋 Sedan lipptrio för att få till de perfekta mest juicy 3D-läpparna. 5. Dra på några lager svart mascara för intensiv blick 👁 6. Avsluta med några sprut av lyxigaste parfymen för att fånga uppmärksamheten från rätt person. Så ser min Charlotte Tilbury rutin ut 🤗🤑 Och ett tillfälle där smink fick mig att känna som mitt mest confidence self: Varje gång jag bär rött läppstift och ser mig i spegeln känner jag – det här är inte bara makeup, det är min rustning av självkärlek och power och man blir direkt huvudrollen i sin egen film. Riktigt main character energy 🤭💋🙊 Om man aldrig har provat rött läppstift så uppmanar jag till det!
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Charlotte's Iconic Hollywood Mini Lip Trio
Charlotte Tilbury
Charlotte's Iconic Hollywood Mini Lip Trio
Easy Eye Palette Super Nudes
Charlotte Tilbury
Easy Eye Palette Super Nudes
Pillow Talk Mini Glossy Lips Duo
Charlotte Tilbury
Pillow Talk Mini Glossy Lips Duo