/ Har aldrig provat Charlotte Tillbury men vill jättegärna få
liirosen6
Beauty Pro
19/10/25-03:27
Har aldrig provat Charlotte Tillbury men vill jättegärna få chansen och skulle bli superglad verkligen 🥰🍁🍂 Skulle börja med hudvård först för att återfukta ansiktet,bra grund innan jag påbörjar min makeup för dagen☀️☕️🧀🥐Sen tar jag på primern för ett hållbart resultat efter det så använder jag airbrush flawlesfilter som ger jämn och fin hud och döljer alla skavanker😊 Lägger brun/rosa färg lite ovanför kindbenen samt lite på ögonlocken och highlighter för glow.Tar en stor makeup borste och sveper den över ansiktet med bronzer så ansiktet verkligen utstrålar och ser solkysst ut. Använder bronzerfärgad ögonpenna under och ovanför fransraden. Sen kommer svart eller mörkbrun mascara som gör mina fransar fylliga och ger dem längd. Sen på läppar använder jag nåt snyggt Läppbalsam med färg och skimmer. Sen återstår en fixingspray bara och några sprut från favoritparfymen för att starta dagens nya äventyr🥰🥐☕️🥐🧀 ☀️🍁 🍂🪾
Charlotte's Iconic Magic Mini Skin Set
Charlotte Tilbury
Charlotte's Iconic Magic Mini Skin Set
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Instant Look In A Palette - Pretty, Glowing Beauty
Charlotte Tilbury
Instant Look In A Palette - Pretty, Glowing Beauty
Charlotte's Mini Viral Beauty Icons
Charlotte Tilbury
Charlotte's Mini Viral Beauty Icons
När gör du den här rutinen?
På morgonen innan jag startar för dagens nya äventyr för att stråla ochse fantastisk ut och känna mig snygg.
Fortsätt utforska gemenskapen!