Hem / Beauty Routines / Glow routine. Utöver Maria Nila Heal schampo använder jag
Julia
Beauty Star
30/05/22-09:54
Glow routine. Utöver Maria Nila Heal schampo använder jag saphira Mineral Moisturizing balsam. Rekommenderar Elvitals no haircut cream, gör mina längder starka och reder ut min naturliga fluff jag har som textur. Lägger den på torrt hår och kramar in den endast i mina längder. Perfekt när det är dåligt väder med regn och blåst. Håller min textur i bra skick. Garnier Rose Micellar Water är jätte bra för oss med känsligare hud, upplever att den ger mer glow än den originella rosa. Använder denna ofta under morgonen då jag endast tvättar ansiktet med kallt vatten och går över till ögonkräm, dagkräm och spf 50. Efter hudkräm tar jag två sprut av Valentino Donna Born in Roma. Får såå mycket komplimanger av denna. Sån feminin och träig doft. Ni som inte testat den kommer att bli förälskade i den. Doften har ett feminint djup som får er att vilja lägga på mer. Återgår ofta till denna beautyrutin när det blir lite blåsiga och regniga dagar och man vill känna sig fräsch och ha glow <3
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Maria Nila
Head & Hair Heal Shampoo 350 ml
L Oréal Paris
Elvital Dream Lengths No Haircut Cream 200 ml
Skin Active Micellar Cleansing Rose Water 400 ml
När gör du den här rutinen?
Morgon