/ Först så lägger jag primer och sedan Airbrush Flawless
E.M
Beauty Beginner
18/10/25-15:41
Först så lägger jag primer och sedan Airbrush Flawless Foundation för en perfekt, airbrushed bas och Airbrush Flawless Powder för att sätta allt och ge en silkeslen finish. Hittade den inte Nör jag sökte så finns inte med på bilden. Tillsammans preppar dessa produkter huden, ger en glowig bas look och får sminket att se professionellt och fräscht ut.
✨ Hollywood Instant Glow Palette – min hemlighet för glow! ✨
Den här paletten är ALLT! 😍 Jag älskar hur den kan användas: på sommaren för ett fräscht glow över solbrännan, och på vintern för att ge huden värme och lyster när det känns trist. Kombinationen av bronzer, highlighter och blush gör att jag kan skapa både glow och dramatisk Nör jag vill känna mig extra fin tillsammans med
Charlotte Tilbury
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Charlotte Tilbury
Instant Look In A Palette - Pretty, Glowing Beauty
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
När gör du den här rutinen?
Jag använder den här rutinen när jag vill känna mig som mitt mest självsäkra jag – vare sig det är en solig sommardag, inför en middag med vänner/familjen eller när jag bara vill ge mig själv lite extra kärlek. Produkterna hjälper mig att skapa ett glowigt, airbrushed resultat som framhäver mina bästa drag, och det känns alltid som att jag går ut med en oslagbar självsäkerhet och energi.