/ För mig som aldrig testat något från Charlotte Tilbury
Nathalie
Beauty Pro
19/10/25-21:01
För mig som aldrig testat något från Charlotte Tilbury förrän jag fick en produkt som testprodukt så finns det mycket jag är nyfiken på! Men det här är sånt jag tror extra mycket på:
- Airbrush Flawless Setting Spray Matte - jag är alltid på jakt efter den ultimata, matta setting sprayen!
- Lip Cheat i färgen Pillow Talk (kanske fair?) - jag vill så testa hypen!
- Matte Revolution Lipstick i färgen Very Victoria - jag är en läppstifttjej ut i fingertopparna och medan alla trånar efter Pillow Talk tror jag att den här färgen är för mig
- Hollywood Glow Glide Architect Highlighter - jag älskar matt finish men vill ändå ha highlighter på av mig utvalda ställen. Det måste ju Charlotte Tilbury vara expert på
Självsäkerhet är tyvärr en väldigt främmande känsla för mig och något jag i princip aldrig känner. Jag tvivlar ofta på mig själv och min förmåga. Men! Ibland lyckas jag få till något som inte får mig att känna "Tittar de på mig nu för att jag ser konstig ut...?" och den gemensamma nämnaren då är att jag har gjort någon väldigt färgglad sminkning på en jämn och fin bas
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Setting Spray Matte 34 ml
Charlotte Tilbury
Matte Revolution Super Fabulous
Charlotte Tilbury
Hollywood Glow Glide Architect Highlighter Sunset Glow
Charlotte Tilbury
Lip Cheat Hollywood Honey
När gör du den här rutinen?
När jag vill show up för mig själv och ingen annan!