/ För att skapa min perfekta drömrutin med produkter från
Irena
Beauty Pro
17/10/25-07:49
För att skapa min perfekta drömrutin med produkter från Charlotte Tilbury hade jag satsat på följande: 1. Magic water cream - för att få en vacker bas med lyster, fuktgivande och utjämnande. Har läst av flera personer att man knappt behöver primer vid användning av denna kräm då den ger en bra grund för smink vilket vore en dröm för mig. 2. Airbrush finish foundation. Jag fick ett prov på denna för ett tag sedan i nyans 6C vilket visade sig vara min perfekta match. En underbar foundation, fulltäckande och håller glansen borta. 3. Instant look in a pallete. En palett med allt du behöver för en fulländad look. Kan nästan inte sluta titta på denna på hemsidan. Vore en dröm att köpa eller få i julklapp. 4. Lip cheat i nyans Love Trap. Tror det skulle vara min perfekta nyans 🌸 Smink för mig är ett sätt att uttrycka sig, att känna sig självsäker, men också en möjlighet att kunna variera sitt utseende efter humör och tillfälle. Ett av de tillfällen när smink fick mig att känna mig som my most confident self var när jag deltog på Kicks julfest i Flagship store december 2023. Jag hade redan satsat på en full glam sminkning hemma på morgonen vilket satte ribban för humöret den dagen, men det som var extra roligt var att få bli uppiffad och sminkad på plats av duktiga makeupartister som bland annat fixade mina bryn, kom med tips på vilka färger som passade mig och jag kunde gå runt och testa olika blush, läppstift och dofter. Efter den dagen svävade jag på moln och levde på känslan av lyx fram till jul ⭐️ Skulle vara så lyxigt att vinna en goodiebag med CT produkter 😻
Instant Look In A Palette - Dreamy, Bronzed Beauty
Charlotte Tilbury
Instant Look In A Palette - Dreamy, Bronzed Beauty
Charlotte's Magic Water Cream 50 ml
Charlotte Tilbury
Charlotte's Magic Water Cream 50 ml
Airbrush Flawless Foundation 4 Neutral
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Foundation 4 Neutral
Lip Cheat Hollywood Honey
Charlotte Tilbury
Lip Cheat Hollywood Honey