/ Ett kit som skulle vara så najs inför sommaren! Jag har
Viktoria
Beauty Pro
25/04/24-21:06(redigerad den 25/04/24-21:19)
Ett kit som skulle vara så najs inför sommaren! Jag har redan testat ögonkrämen från Ole Henriksen och måste säga att detta är det ända vitamin C ögon kräm / serum som inte irriterar mina ögon. Brukar annars alltid få någon röd prick eller kliande för är känslig runt ögonen, men fick hem det en gång med kicks katalog, testade och allt var så ljust och mjukt och jag älskar den som bas under min concealer!!! Vill så gärna testa serumet och krämen i det kit som tävlas ut! Och sen titta detta är ett så simpelt men clean Beauty look inför sommaren som ger glow 😍 älskar brunare läpp produkter hade gärna taggat Fentys cherry lip oil här men kunde inte hitta den 😍😍 Utöver det ser man bra ut så ska man lukta bra också! Några sommar dofter jag verkligen rekommenderar som man kan blanda med andra men även ha för sig själva är Prada paradox (ej Intense versionen) och sol de Janeiro den mörk rosa 🩷🩷 @Anna Jag har inte riktigt växt i community här så taggad första som kommer på A 🙏🏼❤️
TRUTH Banana bright+ eye crème 15 ml
TRUTH Banana bright+ eye crème 15 ml
Fit Me Concealer 10 Light
Maybelline
Fit Me Concealer 10 Light
Dior Addict Lip Glow Natural Glow Custom Color Reviving Lip Balm 057 Shimmer Cinnamon
DIOR
Dior Addict Lip Glow Natural Glow Custom Color Reviving Lip Balm 057 Shimmer Cinnamon
Dior Forever Natural Glow Bronzer - Limited Edition 051 Peachy Bronze
DIOR
Dior Forever Natural Glow Bronzer - Limited Edition 051 Peachy Bronze
Paradoxe EdP 50 ml
Prada
Paradoxe EdP 50 ml
Flora Gorgeous Gardenia EdP 30 ml
Gucci
Flora Gorgeous Gardenia EdP 30 ml
Bom Dia Jet Set
Sol de Janeiro
Bom Dia Jet Set