/ En drömrutin med Charlotte tilbury:  Flawless filter
liv1
Beauty Star
19/10/25-22:08
En drömrutin med Charlotte tilbury:  Flawless filter för att se ut som att man glöder från insidan Ett puder jag faktiskt redan har testat och använder verkligen varje dag är airbrush Flawless filter pudret, det funkar så himla bra! Både för att få bort textur på huden och att få bort det oljiga i T-zonen. Tycker namnet gör den rättvisa, det blir som ett filter på huden! Deras Eyeliner vill jag verkligen testa, den med lite skimmer i sig, jag har sett en tiktok på en tjej som testade den och det blev så himla vackert! Jag är besatt av läpp pennor och läpp produkter så en läppduo är något jag jättegärna vill testa från Charlotte Tilbury, tycker det är perfekt att det finns minisar att ha i väskan också👜En stund som fick mig att känna mig extra fin med smink var när jag för första gången hade lyxat till det och köpt en jättefin glitterpalett från LH cosmetics, jag kände mig som en älvprinsessa med glitter i hela ansiktet! Brukar inte ta bild på migsjälv sådär jätteofta men då blev det verkligen fram med kameran✨🧚‍♀️Använder den fortfarande ganska ofta, det må va lite extra men skimret gör så mycket till looken✨💕
Pillow Talk Mini Glossy Lips Duo
Charlotte Tilbury
Pillow Talk Mini Glossy Lips Duo
Hollywood Exagger-Eyes Liner Duo Black
Charlotte Tilbury
Hollywood Exagger-Eyes Liner Duo Black
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Charlotte Tilbury
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Airbrush Flawless Finish Refillable 1 Fair
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Finish Refillable 1 Fair