/ Dessa produkter ha ekat fått höra så mycket bra och och jag
Elin
Beauty Star
20/10/25-11:05(redigerad den 20/10/25-11:12)
Dessa produkter ha ekat fått höra så mycket bra och och jag själv älskar dem och är nyllen till en enkel och super glowig beautyrutin! Mascaran från Charlotte Tilbury har jag fått höra lyfter fransarna och ger fantastisk volym precis vad jag älskar och jag har långa fransar som gärna lägger sig framåt så denna prudukt tror jag skulle passa perfekt för de. Contour-wanden från Charlotte Tilbury är superlätt att blenda för ett snyggt och jämt resultat älskar de då jag själv inte vill ha för mycket täckning, Tarte-bronzern ger ett naturligt glow som ger de där lilla extra till sminket, medan setting sprayen håller sminket fräscht hela dagen vilket är ett måste för mig. Perfekta produkter för ett hållbart och fräscht resultat🥰
Jag älskar att sminka mig för att man kan känna sig mer självsäker, man vill känna sig fin när man ska prestera i någon presentation eller om man vill se fräsch och pigg ut på jobbet när man har gott upp tidigt på morgonen.
Charlotte Tilbury
Pillow Talk Push Up Lashes Mascara - Travel Size Super Black
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Setting Spray Matte 34 ml
Charlotte Tilbury
Beautiful Skin Bronzer 4 Deep
Charlotte Tilbury
Unreal Skin Sheer Glow Tint 8 Medium
När gör du den här rutinen?
Jag gör den varje dag för att den är så enkel och lätt att göra, samt att den ger glowet som man gärna vill ha till fest med