Hem / Beauty Routines / Då jag under några års tid färgade mitt hår från mörkblont
Diana
Beauty Star
02/07/24-22:49
Då jag under några års tid färgade mitt hår från mörkblont till platinablont och sedan till mörk brunt några år senare så fick mitt hår stå ut med ständigt färgande och som grädde på moset för ett år sedan valde jag att gå från svart hår till blont på 2 veckor, det slet på mitt hår och allt blev helt dött. Valde då att lägga i en ljusbrun kall färg och sedan sluta helt med färgandet. Dessa åren av färgande har lett till mitt torra och frissiga hår som just nu börjar få lite liv i sig igen. Jag klippte av halva håret för att kunna börja om lite och ge det en chans. Jag använder denna inpackning varje gång jag tvättar håret (1 gång i veckan) och använder elvitals oil schampoo och balsam. Jag märker att mitt hår blir lite mer livligt efter jag duschat och inte lika strävt är man håller på med det. Men min resa mot ett friskt hår är ännu inte slut och jag hoppas att jag kan hitta produkter som kan hjälpa mitt hår till nästa nivå
Elvital Extraordinary Coconut Oil Shampoo 250 ml
Elvital Extraordinary Coconut Oil Conditioner 200 ml
L'Oréal Paris
Elvital Dream Length Fiber Mask 400 ml
När gör du den här rutinen?
1 gång i veckan