/ ✨️ Charlotte Tilbury Dream Routine 🌟✨️ Glow from inside
Nikki
Beauty Pro
19/10/25-18:00
✨️ Charlotte Tilbury Dream Routine 🌟✨️ Glow from inside and have fun adding some extra on the outside. 🤗✨️ Skulle verkligen vilja testa Charlotte's Magic Cream för både fantastisk hudvård och fin bas. Och självklart lockar även hennes strålande lätta basprodukter med ett nästan osynligt magiskt filter. Inte för att dölja men för att lyfta fram... Känner mig vacker och stark gör jag när min hy är välmående, återfuktad och med naturlig lyster, håret mjukt och glansigt och jag har en parfym som förstärker känslan för dagen. Att ta väl hand om mig, bl a genom att ha en bra hudvårdsrutin ger mig förutom ett inre välbefinnande även en bra självkänsla. Tycker det är roligt att sminka mig (men jag vet ju hur jag ser ut under 😃) så mest power känner jag nog osminkad. Vet att det kräver mer mod. Har gått både på jobbintervju (med lyckat resultat) och hållit föredrag osminkad och det känns inte längre vare sig konstigt eller pinsamt. 🩷✨️
Charlotte's Magic Cream 15 ml
Charlotte Tilbury
Charlotte's Magic Cream 15 ml
Unreal Skin Sheer Glow Tint 8 Medium
Charlotte Tilbury
Unreal Skin Sheer Glow Tint 8 Medium
Hollywood Flawless Filter Travel Size 1 Fair
Charlotte Tilbury
Hollywood Flawless Filter Travel Size 1 Fair
Wonderglow 15 ml
Charlotte Tilbury
Wonderglow 15 ml
Life Changing Lip Mask Magic Sheer Glow
Charlotte Tilbury
Life Changing Lip Mask Magic Sheer Glow
Eyes To Mesmerise Walk Of No Shame
Charlotte Tilbury
Eyes To Mesmerise Walk Of No Shame
När gör du den här rutinen?
Det är en önskedrömsrutin men kanske förhoppningsvis delvis om jag skulle ha turen att vinna. 🥰
Fortsätt utforska gemenskapen!