/ Charlotte tilbury är nog en utav de bästa smink märkena
Tina
Beauty Star
20/10/25-10:45
Charlotte tilbury är nog en utav de bästa smink märkena utifrån det jag har fått höra. Väldigt sällan man får höra något negativ, istället hör man massa positiva saker och hur bra många av produkterna är. Tyvärr har jag tidigare aldrig använt nån produkt från charlotte tilbury men har hört många rekommendationer.
1. Pudret har jag bara fått höra positiva saker om, med en powder puff ska det sitta fantastisk under ögonen. Min concealer creasar ganska enkelt under mina ögon och budget jag har för tillfället är inte tillräckligt bra för att kunna använda en powder puff då man blir vit under ögonen. Men har hört att det här pudret är på en helt annan level och att lite går en lång väg. Därför är det nog min nummer 1 produkt jag hade velat testa. Utöver det deras settingspray som nog alla har hört fantastiska saker om. Med mina långa dagar är det här en produkt jag verkligen hade velat testa. Foundation, cream blush och en fin bronzer är saker man älskar och vad velat testa. Har hört gott om de förutom att jag inte har hört så mycket om puder bronzen men hade ändå verkligen velat testa.
2. Smink höjer mitt självförtroende särskilt under dagens stora beauty standards. När man går igenom en situation som är stressig, särskilt alla presentationer under universitetet framför över 30 personer, då vill jag åtminstone känna mig fin för att höja självförtroendet på ett vis. Smink är därav nyckeln till att känna mig mer säker i mig själv, även när jag är stressad för en presentation.
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Finish Refillable 1 Fair
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Charlotte Tilbury
Glowgasm Beauty Light Wand Goldgasm
Charlotte Tilbury
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Charlotte Tilbury
Airbrush Bronzer 4 Deep
När gör du den här rutinen?
När jag vill höja självförtroendet. Även när man åker till jobbet och skolan för att se vaken ut och extra självsäker på en ny arbetsplats