Hem / Beauty Routines / Börjar alltid med att tvätta ansiktet med rengöring från
Katarina
Beauty Star
09/04/23-23:26 (redigerad den 10/04/23-00:39)
Börjar alltid med att tvätta ansiktet med rengöring från Lumene. Exfolierar ibland med peeling från Exuviance( Triple microdermabrasion face polish). Därefter kör jag c-vitamin serum från Lumene eller medik8 som hjälper med lyster samt motverkar pigmentförändringar. Efter det tar applicerar jag serumet Liquid peptides från medik8 som ger riktigt bra fukt. Efter serum brukar jag köra några sprut med fuktmist, favoriten är Dermalocicas antioxidant hydra mist. Därefter applicerar jag dagcreme från Lumene, gillar de flesta av deras produkter men just nu kör jag på Nordic bloom dagcreme. Jag använder även medik8s dagcreme med c-vitamin och akademieklinikens ”recovery cream” när jag är riktigt torr.På natten använder jag Lumene nordic bloom night cream eller lancome visionaire.Mina favoritprodukter i sminkväg är Estee Lauder double wear, sensai silky bronze, By terry hyaluronic hydra-powder, Urban Decay naked 3 ögonskuggor, buxom ögonskuggor i spoiled sexy och lingerie lover, rouge från buxom eller milani, ögonbrynspenna från nyx, lipliner och concealer från MAC, settingspray från Urban decay, highligter från Anastasia.
Exuviance
Triple Microdermabrasion Face Polish 75 g
Lumene
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
Estée Lauder
Double Wear Stay-In-Place Makeup Foundation SPF 10 2W2 Rattan
Sensai
Silky Bronze Natural Veil Compact Powder 3
Lumene
Nordic Bloom Vitality Anti-Wrinkle & Revitalize Rich Day Cream 50 ml
Medik8
Liquid Peptides Face Serum 30 ml
Medik8
Daily Radiance Vitamin C 50 ml
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml
Naked 3 Eyeshadow Palette
Buxom
Full-On Plumping Lip Polish Dolly
När gör du den här rutinen?
Varje dag