/ Att fixa mina bryn är ett av de viktigaste stegen i min
Mirre
Beauty Star
02/10/24-09:28
Att fixa mina bryn är ett av de viktigaste stegen i min skönhetsrutin. Jag gillar att mixa produkter från olika märken, men ingen brynrutin är komplett utan Benefit Cosmetics. Här är hur jag fixar mina bryn:Steg 1: Forma och fyll iJag börjar alltid med att använda en brynpenna från ett annat märke för att definiera formen. Just nu använder jag en mikropenna som ger tunna, naturliga strån och hjälper mig skapa symmetri och definition i mina bryn.Steg 2: Fyllighet och volymFör att ge lite extra volym använder jag ett brynserum från ett annat varumärke, som hjälper mig bygga upp fylligheten. Det ger mina bryn ett lyft och en fylligare look, vilket jag älskar för en mjuk och naturlig känsla.Steg 3: Fixera och hållHär kommer Benefit 24-HR Brow Setter in som min räddare i nöden. Ingen annan produkt fixerar brynen lika bra! Den genomskinliga gelen håller mina bryn på plats hela dagen utan att kännas stel eller klumpig. Det är definitivt en av mina favoritprodukter från Benefit – den ger mig den där perfekta "sista touchen" som gör att jag känner mig redo att möta världen.Produkten jag vill testa?Jag har hört så mycket bra om Benefit Precisely, My Brow Pencil. Det känns som den perfekta pennan för att skapa naturliga, hårstråliknande drag med precision. Jag är definitivt sugen på att testa den och se om den kan ta min brynrutin till nästa nivå!Tack vare Benefit Cosmetics får mina bryn alltid det där lilla extra som gör hela skillnaden! ✨
Precisely, My Brow Duo Defining Eyebrow Pencil Set Shade 3