/ Älskar denna rutin då den prioriterar skydd och framhäver
Leonor
Beauty Pro
26/05/25-11:20(redigerad den 26/05/25-12:36)
Älskar denna rutin då den prioriterar skydd och framhäver naturliga lockar. Tanken är att håret ska vara fint jämt med så lite slit och värmeskada som möjligt Jag älskar den här hårvårdsrutinen eftersom den verkligen sätter fokus på att skydda håret och lyfta fram mina naturliga lockar. Grunden i rutinen är att bevara hårets hälsa genom att minimera slitage, undvika onödig värme och samtidigt få lockarna att se definierade och välmående ut varje dag. Målet är att håret ska kännas och se fint ut hela tiden, utan att man behöver kompromissa med dess kvalitet. Genom att använda skonsamma metoder och rätt produkter ger jag mitt hår de bästa förutsättningarna för att behålla sin styrka, glans och naturliga form. Jag älskar den här hårvårdsrutinen eftersom den verkligen fokuserar på att skydda håret och samtidigt lyfta fram mina naturliga lockar. För mig är det viktigt att håret känns friskt och ser välvårdat ut varje dag utan att jag behöver utsätta det för onödigt slitage eller värme. Målet är att bevara lockarnas naturliga struktur samtidigt som de får definition, lyster och rörelse. Därför vill jag testa Gloss Absolu, den verkar vara en perfekt match för mitt färgade, lockiga hår. Jag är nyfiken på om den kan hjälpa till att bevara den kalla tonen i mina ljusa längder, ge glans och samtidigt vara skonsam nog för min känsliga hårbotten. Samt så är jag även frizzets drottning så vi håller tummarna att denna serie behandlar just det. Taggar den fina @141309670
Absolute Repair 10-in-1 Professionnel Oil 90 ml
L Oréal Professionnel
Absolute Repair 10-in-1 Professionnel Oil 90 ml
All In One Shampoo 490 ml
UniqOne
All In One Shampoo 490 ml
Original Hair Treatment 150 ml
UniqOne
Original Hair Treatment 150 ml
All In One Hair Mask 300 ml
UniqOne
All In One Hair Mask 300 ml