Hem / Beauty Routines / ag skulle rekommendera dessa produkter starkt då jag själv
angela.dav
Beauty Star
14/04/24-14:18
ag skulle rekommendera dessa produkter starkt då jag själv använder dem under sommaren. Det är alltid viktigt att skydda sitt ansikte från starka strålar då denna solkrämen är bra eftersom den innehåller SPF 30 vilket är tillräckligt bra mått till ansiktet. Dessutom så används denna produkt till både kropp och ansikte. Sedan har jag ett hydrating serum då det ofta händer att man inte är tillräckligt återfuktad pga olika faktorer under sommaren. Till sist använder jag detta lip tint på mina läppar och kinder för att få en fin och härlig look genom att ha varma toner i ansiktet. En grej som är bra med denna är att den också innehåller SPF 30! Jag skulle vilja vinna nummer 1 och 3 men helst 3 då jag har haft lite problem med att kunna hitta bra och rätt produkter till mina ögonsäckar.  @Annie
Lancaster
Sun Care Face & Body Sun Protective Water SPF30 150 ml
Dreamy Drops Hydrating Serum 30 ml
Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 Summer Crush
När gör du den här rutinen?
Jag använder mig av rutinen varje morgon och dag under sommaren. Däremot använder jag mig av hydrating serumet på kvällen innan jag lägger mig också.