/ 1️⃣Jag har tyvärr inga produkter från Charlotte Tilbury men
Stephanie
Beauty Star
16/10/25-20:07(redigerad den 16/10/25-20:08)
1️⃣Jag har tyvärr inga produkter från Charlotte Tilbury men jag hade älskat att få testa några av dom😍 Här kommer en skönhetsrutin som jag baserat på recensioner och egna uppfattningar av produkterna:
Charlotte's Magic Cream: Denna burk med underverk är som en shot espresso för din hud. Den återfuktar, ger lyster och får dig att se ut som att du sovit åtta timmar, även om du bara fick fyra.
Hollywood Flawless Filter: Detta är inte bara en produkt, det är ett filter för verkligheten! Den blurrar bort alla små skavanker och ger huden en fantastisk glow. Använd den ensam för en naturlig look eller under smink för en extra dimension.
Pillow Talk Lipstick & Lip Cheat: Pillow Talk är mer än bara en färg – det är en hel filosofi. Läppstiftet ger en perfekt "mina läppar, fast bättre"-effekt, och läppennan hjälper dig att skapa den perfekta formen på läpparna. Tillsammans är de ett oslagbart team.
Airbrush Flawless Setting Spray: Denna spray är som en osynlig sköld för ditt smink. Den håller allt på plats, oavsett vad dagen (eller natten) har att erbjuda. Regn, svett, tårar – inget kan rubba din look. Det är som att ha en personlig livvakt för ditt smink.
2️⃣Ett tillfälle när jag kände mig extra självsäker:
Det var när jag skulle på en intervju och ville känna mig extra fin. Jag la ner massor av tid på att få till en perfekt bas och markerade mina ögon med en snygg eyeliner. När jag såg mig i spegeln kände jag mig verkligen som en stark och självsäker version av mig själv. Intervjun gick jättebra, och jag tror faktiskt att mitt självförtroende spelade en stor roll i det! Det var en riktig boost för mig att inse hur mycket en bra sminkdag kan påverka ens humör och självkänsla❤️