/ 1️⃣ Skapa en Beauty Routine och tagga minst 4 produkter från
Amanda
Beauty Star
17/10/25-14:36
1️⃣ Skapa en Beauty Routine och tagga minst 4 produkter från Charlotte Tilbury som du vill testa. Produkterna jag valde är vad jag anser vara grunden till en riktigt bra look! Doft är en självklarhet i rutinen eftersom att det förstärker hela looken, det ger mer självförtroende och ”you smell good, you feel good”. En sheet mask tillsammans med en kall dryck, bra musik och parfym är grundläggande för att skapa en 10/10 look. Primer är prio för en hållbar look och man kan inte gå utan setting spray för att låsa in allt på plats! Läpparna blir fokus i denna look med en flawless bas 💯 2️⃣ Dela ett tillfälle när makeup eller skönhet fick dig att känna dig som your most confident self. - Det finns 2 väldigt olika tillfällen med väldigt olika looks. Det ena är när jag skapar halloween sminkningar och får jobba kreativt, det ger en självförtroende boost om något när man får se resultatet! Det andra är givetvis när man kan sitta ner och skapa en riktig festlook utan tidspress och kunna ta sig tid till detaljer så att det blir en perfekt look!
Star Confidence Fragrance Set
Charlotte Tilbury
Star Confidence Fragrance Set
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Instant Magic Facial Dry Sheet Mask Single
Charlotte Tilbury
Instant Magic Facial Dry Sheet Mask Single
Pillow Talk Mini Glossy Lips Duo
Charlotte Tilbury
Pillow Talk Mini Glossy Lips Duo
När gör du den här rutinen?
Jag skulle göra den varje gång jag har möjlighet att lägga mer tid på prep och inför utgång!
Fortsätt utforska gemenskapen!