/ 1️⃣ Skapa en Beauty Routine och tagga minst 4 produkter från
Emmie
Beauty Pro
17/10/25-13:33(redigerad den 17/10/25-13:35)
1️⃣ Skapa en Beauty Routine och tagga minst 4 produkter från Charlotte Tilbury som du vill testa. 1. Den första produkten som jag kom att tänka på av Charlotte Tilbury är deras ikoniska Lip Cheat i färgen Pillowtalk, har velat ha den i hur många år som helst men inte köpt den pga priset så den är ett självklart val! 💋 2. Den andra produkten jag vill testa är Pillow Talk Lip Plump som passar perfekt till Lip Cheat. 😍 3. Den tredje produkten jag vill testa är Easy Eye Palette i Charlotte Darling, så himla fina nyanser och älskar skimriga ögonskuggor! 4. Den fjärde och sista produkten jag vill testa är Airbrush Flawless Finish Travel Size, som en tjej med oily skin är puder ett måste och det här i travel size är perfekt att ha med sig i väskan! 😍 2️⃣ Dela ett tillfälle när makeup eller skönhet fick dig att känna dig som your most confident self. Ett tillfälle jag kommer på är en nyårsafton, jag hade kollat på många olika Youtube tutorials av olika nyårssminkningar och fastnade för en mörk sotning med silverglittrig ögonskugga och långa fransar. Kommer ihåg att jag beställde alla produkter som behövdes och övade några dagar innan, sedan när själva nyårsafton kom blev sminkningen precis som jag hade tänkt mig! Hade en svartglittrig klänning som passade perfekt till sminkningen, lockigt hår och stora örhängen - kände mig verkligen så fin hela kvällen! 😍✨
Lip Cheat Hollywood Honey
Charlotte Tilbury
Lip Cheat Hollywood Honey
Pillow Talk Lip Plump Medium/Deep
Charlotte Tilbury
Pillow Talk Lip Plump Medium/Deep
Easy Eye Palette Charlotte Darling
Charlotte Tilbury
Easy Eye Palette Charlotte Darling
Airbrush Flawless Finish Travel Size 4 Deep
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Finish Travel Size 4 Deep