/ 1. Skapa en beauty routine med dina favoriter från Rituals
Amanda
Beauty Beginner
02/12/24-01:43
1. Skapa en beauty routine med dina favoriter från Rituals - Min vardag är fylld med små stunder av självvård, och Rituals är ett märke jag verkligen gillar. The Ritual of Sakura har blivit en självklar del av min rutin, och jag älskar hur produkterna får mig att känna mig så fräsch! På morgonen börjar jag med The Ritual of Sakura Shower Foam och fortsätter med The Ritual of Sakura Body Cream, doften av körsbärsblommor gör verkligen morgonen speciell. Jag älskar hur krämen absorberas snabbt och inte känns kladdig, bara fräsch och len. Jag använder även The Ritual of Sakura Hand Balm under dagen när händerna behöver lite extra kärlek. När kvällen kommer använder jag The Ritual of Jing Shower Oil, den är perfekt för att varva ner efter en lång dag, jag avslutar kvällen med The Ritual of Sakura Body Scrub, som gör min hud extra fräsch. 2. Svara på frågan; Vem vill du visa extra uppskattning för denna jul?- Denna jul vill jag visa extra uppskattning för min lillebror, som verkligen är en av de mest speciella människorna i mitt liv. Som storasyster känns det som att man alltid vill ta hand om honom och vara där för honom, men jag inser också hur mycket han faktiskt ger tillbaka till mig. Han sprider så mycket glädje och värme omkring sig, och hans skratt är något jag aldrig tröttnar på. Trots sin unga ålder har han ett stort hjärta och en enorm vilja att hjälpa och vara snäll mot alla runt omkring sig. Han förtjänar verkligen att bli bortskämd, och jag skulle vilja ge honom något litet men meningsfullt kanske en doftande duschgel eller en mjuk handkräm från Rituals för att visa honom hur mycket han betyder för mig🎅💌
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Box
Rituals
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Box
The Ritual Of Sakura Recovery Hand Balm 70 ml
Rituals
The Ritual Of Sakura Recovery Hand Balm 70 ml
The Ritual Of Jing Sleep Shower Oil 200 ml
Rituals
The Ritual Of Jing Sleep Shower Oil 200 ml
När gör du den här rutinen?
Det kan vara både under morgonen och kvällen flera gånger i veckan beroende på vilken produkt, jag duschar olika tider på dagen så att The ritual of sakura settet använder jag olika tider på dagen och The ritual of Jing shower oil använder jag på kvällen endast.
Fortsätt utforska gemenskapen!