Hem / Beauty Routines / 1. När jag ska ha en spa day så kör jag alltid med hårolja
Sura
Beauty Beginner
03/04/24-17:56
1. När jag ska ha en spa day så kör jag alltid med hårolja före och efter duschen ( mandelolja, olivolja brukar jag lägga och massera håret med minst en timme innan duschen, efter kör jag med Loreals hårolja på topparna, doftar såå gott!!) sen använder jag Lador tea tree hair mask som lugnar hårbotten och gör håret så leent🥰. Jag använder självklart inget mindre än Rituals Ayurveda set till kroppen ( med en hård kropps lufa för att ta bort alla döda hudceller, använder den hela tiden och min hy är alltid superlen). Självklart ska man inte glömma ansiktsmask. När jag har kommit ut ur duschen använder jag kroppskrämen från rituals och toppar allt med älskade Kenzo parfymen ( de som känner mig vet att jag inte kan leva utan parfym :) ). 2. Tips tips: hår olja innan man tvättar håret några gånger i månaden, men inte allt för många gånger!/ rosmarinvatten som LeyGlow har tipsat om i tusen år ( den gör allt!!!) dagligen! Och yoghurt + gurkmeja för ansiktet!!
Elvital Extraordinary Coconut Oil Hair Treatment 100 ml
Rituals
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Set
At Home Treatment Moist
Kenzo
Flower By Kenzo Eau de Toilette 30 ml
Tea Tree Scalp Clinic Hair Pack 200 ml
När gör du den här rutinen?
Minst 1 gång/ månaden