Hem / Beauty Routines / 1. Jag blir snabb röd pågrund av kylan på vintern, vill
Esther
Beauty Star
05/12/23-12:35
1. Jag blir snabb röd pågrund av kylan på vintern, vill gärna täcka upp det men vill inte använda mig av foundation , hur gör jag? Jag själv använder mig aldrig av foundation utan någon skin tint, just nu älskar jag den från Maybelline New York, under den använder jag deras 4in1 Glow. Det blir så fint. Sen ser jag till att använda en bra täckande concealer såsom den ifrån TooFaced. 2. Hur ser jag till att mina underögon inte creasar? Använd dig av en Semi-blöt beautyblender. Det betyder att den inte ska vara för blöt eller för torr. Blöt den kvällen innan du ska använda den! Då ser jag till att hålla ögonen uppåt, duttar bort creasen och använder mig av ett tunnt lager med löspuder. Jag älskar den rosa ifrån Morphe. Sen är det viktigt med återfuktning under ögonen, för den älskar jag den kräven från Clinique. 3. Hur ser jag till att sminket håller? Använd dig av flera lager av ditt settingspray till varje steg. Ex spruta lite efetr concealer och efter cream bronzer osv. Sedan toppa allt igen tillslut. Jag gillar den Dewy från Anastasia och den Guldiga från Morphe.
Maybelline
Superstay 24H Skin Tint Foundation 5
Maybelline
Instant Anti-Age Perfector 4-in-1 Glow Foundation 1.5 Light Medium
Anastasia
Mini Dewy Set Setting Spray Original
När gör du den här rutinen?
Under Vintern ( JUST NU )