Testar mina nya färgade mascaror från Colourpop. 😄 Bild 1 är den vinröda, bild 2 den rosa och bild 3 båda på var sitt öga så man ser skillnaden.
Första intrycket är herregud vad mycket färg jag fick på fransarna av den rosa! 🤩 Trodde att en så pass ljus färg inte skulle täcka min naturliga fransfärg men den syns riktigt bra. Den vinröda syns också väldigt bra men på lite håll ser den så klart mer naturlig ut än rosa. I rätt ljus ser den väldigt vinröd ut dock, så läckert!
Jag drog bara på ett lager mascara nu, som jag brukar göra. Antar att man kan bygga upp färgen ännu mer om man kör flera lager. Borsten är större än vad jag är van vid så det var lite ovant, men man vänjer sig ju snabbt. 😊
Jag behöver testa mascarorna lite mer innan jag kan säga något om kvalitén tror jag. Båda smulade rätt ordentligt men jag vet inte om det är pga formulan eller om jag har lyckats få någon ansiktskräm på fransarna som gjorde att det blev smuligt eller något sånt. Hoppas att de inte smular nästa gång jag använder dem! 🤞🏼
Fortsätt utforska gemenskapen!