/ Som ni ser har jag en del mix av mej själv, men läser man
Monique
Beauty Pro
19/05/21-06:40
Som ni ser har jag en del mix av mej själv, men läser man
Som ni ser har jag en del mix av mej själv, men läser man min profil så förstår man mej bättre hehe. Jag är ej den som någonsin precis ” go with the flow ” Im me and Fearless om att prova på nytt och ändra mej själv de ju bara roligt och spännande. Eller hur ? Men som sagt så från början var jag född en Redhead och oftast håller vi till de naturliga färger ( beige , grönt, brunt osv. ) asså jätte snyggt! Men jag älskar att leka makeup artist så använder jag Urban Decay-Naked ultra violet Purple ögonskugga ( värt pengarna ! Lova ) de håller och lätt att ”leka” med. Sen bestämde jag att jag ville byta till svart hår och omg vad roligt med all outfits och färger. Sen till lila ( nu är de dock en inhanser filter men absolut inte långt ifrån hur de SÅG ute - håll utkik på min profil denna veckan så ska jag lägga upp med uppdaterad hår projekt .. jag gör allt själv så 🤞 crossed de blir en wow bild inte en 😂 nice try men jag bjuder på mej själv och skratta åt mej själv så lova att lägga upp oavsett ) sen läpparna på den 4e bilden först använder jag Buxom Powerfull lip Scrub sen Buxom Lip plump. Och de sista på jobbet . Inte alltid tid eller ork att sminka sej till 6:30 passet på morgonen men min morgon rutin ( tvätta. Serum . Moisturizer ) måste har primer och bas eller BB-creme vet ej exakt vilken foundation jag använt men för jag lider av hyper hidros ( lätt för svetta i pannan 😓🙄 ) är de alltid någon form av 24-hr / sweat proof osv. Men ska göra några kits med olika som jag rekommenderar. Jag kör ju brun utan sol så jag tro också ibland att jag är värsta mixologist med smink 😂 för hitta min färg just då. Återkommer. Men primer men just nu Must have är kicks instant blir primer. ❤️💋👸 - glöm inte oavsätt hur eller vad eller whatever du ser ute , så länge DU känner dej bekväm och Beautiful i dej själv för de är du! Glöm inte WE ARE ALL QUEENS & KINGS OFC ! And REAL QUEENS FIX EACH OTHERS CROWNS 👑👑👸👸🤴🏻🤴🏻
Fortsätt utforska gemenskapen!