Hem / Beauty Looks / Så fort solen tittar fram och våren närmar sig med små steg
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Irena
Beauty Pro
25/02/24-14:55
Så fort solen tittar fram och våren närmar sig med små steg
Så fort solen tittar fram och våren närmar sig med små steg så börjar jag längta till att låta håret vila från överdriven styling och bara ha det lockigt, vilket är mitt hårs naturliga tillstånd. Denna bild är kanske inte den färskaste (sisådär 5 år på nacken), men det var en dag då man hade en av sina bättre hårdagar. Nedan kommer några produkter för lockigt hår som finns på Kicks som jag kan rekommendera. Andra märken som har bra produkter är bland annat Curlsmith, Camille Rose och Cantu. Finns att fynda på Asos, Zalando och Lookfantastic bland annat. Har du något magiskt trick för att få dina lockar att poppa? Mitt är att klippa håret i layers och gärna mycket kring ansiktet och luggen för att få upp volym och definition.
Maria Nila
Coils & Curls Finishing Treatment Masque 250 ml
Continu
Brown Algae Curl Shampoo 300 ml
Continu
Continu Brown Algae Curl Conditioner 300 ml
Maria Nila
Coils & Curls Weightless Curl Definer 125 ml