Hem / Beauty Looks / Mina looks nuförtiden när vi börjar få en riktig vår känsla
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
angela.dav
Beauty Star
14/04/24-14:33
Mina looks nuförtiden när vi börjar få en riktig vår känsla
Mina looks nuförtiden när vi börjar få en riktig vår känsla har vart väldigt glowiga och somriga. Personligen tycker jag att ha en glowig look passar mer till sommartider än till vintern och dessa är mina favoriter! Jag älskar denna läpp produkt från Nyx för den ger både färg på läpparna och ett sånt otroligt fint skimmer från läppglanset. Däremot är mitt glans i färgen Life Goals. Lock-it blushen kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Sist men inte minst ska jag ge er ett litet tips, om du söker en bra och hållbar bronzer eller contour så köp en foundation i samma färg som du vill ha din bronzer/contour. På detta sätt så kommer produkten hålla länge och du kommer få en väldigt fin vad som lägger sig fint!
Modcon Liquid-Gel Blush Luminairy
Maybelline
Instant Anti-Age Perfector 4-in-1 Glow Foundation 4 Deep
NYX Professional Makeup
Shine Loud High Pigment Lip Shine Daring Damsel