/ Min bebis fick bara med lite pĂ„ bild! đŸ„č Haha! Nej men
rim.abdennour02
Beauty Star
15/02/24-08:46
Min bebis fick bara med lite pĂ„ bild! đŸ„č Haha! Nej men
Min bebis fick bara med lite pĂ„ bild! đŸ„č Haha! Nej men spontan look, uttrĂ„kad pĂ„ kvĂ€llen och blev sjukt nöjd! Älskar frĂ€mst min clarins lip gloss i fĂ€rgen plum!! Samlar pĂ„ mig med clarins produkter 😍 AnvĂ€nder deras mascara med och gud det Ă€r min favorit mascara! Den verkligen separerar fransarna och fyller dem. Har anvĂ€nt mĂ„nga frĂ„n Lancome och dem Ă€r bra för en naturlig look men tycker fransarna inte syns lika mycket dĂ„ dem ’slĂ„s ihop’ mer jĂ€mfört med clarins som separerar!! Sen Ă€lskar jag estee lauders rouge! Jag Ă€r lite brunare sĂ„ jag anvĂ€nder wicked spice och den ger en rejĂ€l spice mĂ„ste jag sĂ€ga! 😎 Brukar ha svĂ„rt att hitta rouge puder dĂ„ rosa Ă€r lite för starkt för min personlighet men ocksĂ„ passar inte in med min hudton lika mycket som en mörkare fĂ€rg som röd eller rödorange. Estee lauders rouge Ă€r vĂ€ldigt pigmenterad. Jag stod mellan den och Dior, nĂ€r jag var pĂ„ kicks och testa sĂ„ utgick jag frĂ€mst utifrĂ„n pigmentering och jag fick ingen produkt frĂ„n dior. Behövde anvĂ€nda mycket. Knappt ett svep pĂ„ fingret rĂ€ckte för bĂ„da kinderna för lagom mycket!! Vilket gör produkten prisvĂ€rd i lĂ€ngden!!
Supra Volume Mascara 01 Black
Clarins
Supra Volume Mascara 01 Black
Lip Comfort Oil 10 Plum
Clarins
Lip Comfort Oil 10 Plum
Pure Color Envy Sculpting Blush 450 Wicked Spice
Estée Lauder
Pure Color Envy Sculpting Blush 450 Wicked Spice
FortsÀtt utforska gemenskapen!