/ Min bebis fick bara med lite pĂ„ bild! đ„č Haha! Nej men
rim.abdennour02
Beauty Star
15/02/24-08:46
Min bebis fick bara med lite pĂ„ bild! đ„č
Haha! Nej men spontan look, uttrĂ„kad pĂ„ kvĂ€llen och blev sjukt nöjd! Ălskar frĂ€mst min clarins lip gloss i fĂ€rgen plum!! Samlar pĂ„ mig med clarins produkter đ AnvĂ€nder deras mascara med och gud det Ă€r min favorit mascara! Den verkligen separerar fransarna och fyller dem. Har anvĂ€nt mĂ„nga frĂ„n Lancome och dem Ă€r bra för en naturlig look men tycker fransarna inte syns lika mycket dĂ„ dem âslĂ„s ihopâ mer jĂ€mfört med clarins som separerar!!
Sen Ă€lskar jag estee lauders rouge! Jag Ă€r lite brunare sĂ„ jag anvĂ€nder wicked spice och den ger en rejĂ€l spice mĂ„ste jag sĂ€ga! đ Brukar ha svĂ„rt att hitta rouge puder dĂ„ rosa Ă€r lite för starkt för min personlighet men ocksĂ„ passar inte in med min hudton lika mycket som en mörkare fĂ€rg som röd eller rödorange.
Estee lauders rouge Àr vÀldigt pigmenterad. Jag stod mellan den och Dior, nÀr jag var pÄ kicks och testa sÄ utgick jag frÀmst utifrÄn pigmentering och jag fick ingen produkt frÄn dior. Behövde anvÀnda mycket. Knappt ett svep pÄ fingret rÀckte för bÄda kinderna för lagom mycket!! Vilket gör produkten prisvÀrd i lÀngden!!