Hem / Beauty Looks / Min bebis fick bara med lite pรฅ bild! ๐Ÿฅน Haha! Nej men
Ta en bild pรฅ din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlรคgg pรฅ KICKS Beauty Talks รคr skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inlรคggen รคr baserad pรฅ medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har anvรคnt eller kรถpt produkten.
rim.abdennour02
Beauty Star
15/02/24-08:46
Min bebis fick bara med lite pรฅ bild! ๐Ÿฅน Haha! Nej men
Min bebis fick bara med lite pรฅ bild! ๐Ÿฅน Haha! Nej men spontan look, uttrรฅkad pรฅ kvรคllen och blev sjukt nรถjd! ร„lskar frรคmst min clarins lip gloss i fรคrgen plum!! Samlar pรฅ mig med clarins produkter ๐Ÿ˜ Anvรคnder deras mascara med och gud det รคr min favorit mascara! Den verkligen separerar fransarna och fyller dem. Har anvรคnt mรฅnga frรฅn Lancome och dem รคr bra fรถr en naturlig look men tycker fransarna inte syns lika mycket dรฅ dem โ€™slรฅs ihopโ€™ mer jรคmfรถrt med clarins som separerar!! Sen รคlskar jag estee lauders rouge! Jag รคr lite brunare sรฅ jag anvรคnder wicked spice och den ger en rejรคl spice mรฅste jag sรคga! ๐Ÿ˜Ž Brukar ha svรฅrt att hitta rouge puder dรฅ rosa รคr lite fรถr starkt fรถr min personlighet men ocksรฅ passar inte in med min hudton lika mycket som en mรถrkare fรคrg som rรถd eller rรถdorange. Estee lauders rouge รคr vรคldigt pigmenterad. Jag stod mellan den och Dior, nรคr jag var pรฅ kicks och testa sรฅ utgick jag frรคmst utifrรฅn pigmentering och jag fick ingen produkt frรฅn dior. Behรถvde anvรคnda mycket. Knappt ett svep pรฅ fingret rรคckte fรถr bรฅda kinderna fรถr lagom mycket!! Vilket gรถr produkten prisvรคrd i lรคngden!!
Clarins
Supra Volume Mascara 01 Black
Clarins
Lip Comfort Oil 10 Plum
Estรฉe Lauder
Pure Color Envy Sculpting Blush 450 Wicked Spice