Hem / Beauty Looks / Mascara - lumene nordic berry waterproof borsten är i gummi
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Viktoria
Beauty Star
03/11/23-14:32
Mascara - lumene nordic berry waterproof borsten är i gummi
Mascara - lumene nordic berry waterproof borsten är i gummi och lätt att jobba med, jag brukar värma maskaran mot kroppen under tiden jag gör basen för att den ska flyta på ännu bättre. Applicerar med den platta sidan i en sicksack rörelse och kammar igenom med de längre borsten för att separera och förlänga fransarna. Om jag vill ha större effekt så låter jag första lagret torka och fyller sedan på i ytterkanten av fransarna. En vattenfast mascara är mitt största tips om ni har svårt att få fransarna att hålla sig böjda hela dagen. Foundation - Estee lauder futurist hydra rescue En foundation som går att få heltäckande om man bygger upp men även en mjukare "your skin but better" känsla när man använder mindre produkt. Den lägger sig fint på huden och återfuktar hela dagen. Skulle rekomendera till normal-torr hy, på en fetare hy kan den upplevas att den glider av. Bronzer - Lumene natural glow bronzer 1 Använder i hela ansiktet för en solkysst känsla och lägger lite extra under kindbenen som contour. Settingspray - BeautyAct dewy coco Tycker att den hjälper sminket att gifta ihop sig. Den ger en naturlig glow till ansiktet utan att se fet eller kladdig ut, funkar jättebra att fylla på med under dagen för att återuppliva din makeup.
BeautyAct
Dewy Coco Setting Spray 50 ml
Lumene
Nordic Berry Curl Mascara Waterproof Black
Lumene
Natural Glow Bronzer 1 Arctic Summer
Estée Lauder
Futurist Hydra Rescue Moisturizing Makeup Foundation SPF45 2N1 Desert Beige