Hem / Beauty Looks / Kvรคllssolen fรฅngade mitt intresse fรถr att fota ๐ŸŒ… Sedan
Ta en bild pรฅ din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlรคgg pรฅ KICKS Beauty Talks รคr skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inlรคggen รคr baserad pรฅ medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har anvรคnt eller kรถpt produkten.
AnnaML
Beauty Pro
17/03/24-16:59
Kvรคllssolen fรฅngade mitt intresse fรถr att fota ๐ŸŒ… Sedan
Kvรคllssolen fรฅngade mitt intresse fรถr att fota ๐ŸŒ… Sedan sportlovet, dรฅ jag bรถrjade med Kicks beauty talks, sรฅ trillar det ner massor med prover i brevlรฅdan pga alla formulรคr som poppar upp pรฅ Insta dรคr man kan bestรคlla hem sรฅdana ๐Ÿค— Jag tror att det har att gรถra med att jag googlar runt mer pรฅ olika produkter, som gรถr att sjรคlva formulรคren poppar upp. Roligt รคr det iaf โ˜บ Sรฅ detta รคr dagens "Budget beauty look". Jag anvรคnder prover frรฅn Biotherm och My Way Nectar idag. My Way provet gjorde รคven att jag kรถpte May Way, fast originalet idag ๐Ÿ˜Š Pรฅ lรคppar, kinder och รถgon har jag en multiprodukt med glow frรฅn L'Orรฉal, som tyvรคrr inte gรฅr att tagga.
Biotherm
Blue Peptides Uplift Cream Day Cream 50 ml
Armani
My Way EdP Nectar 90 ml
Maybelline
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof