Hem / Beauty Looks / Jag kan tycka att det är otroligt smidigt att ha en palett
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Yohanna
Beauty Star
12/04/24-08:23
Jag kan tycka att det är otroligt smidigt att ha en palett
Jag kan tycka att det är otroligt smidigt att ha en palett med både bronzer, blush och highlighter i ett så när man är på språng och vill packa snabbt räcker det med en palett istället för att välja ut en och en. Perfekt för mig som får beslutångest vilka produkter som ska få följa med tex haha! En riktig favorit jag gillar i de stunderna att ta med mig är denna palett ifrån Morphe, den är billig (enbart 270kr) och inte överdrivet pigmenterat vilket gör att man kan jobba upp den tills man är nöjd. Rekommenderar verkligen att testa denna billiga men riktigt bra ansiktspalett! Det bästa är att denna palett finns i hela 5 olika varianter, jag köper främst på 8M medium vibes men har funderat på att köpa hem även 8F Fair play.
Morphe
8M Medium Vibes Face Palette